Pozn.: Proč je vždy ukázána jen první půlka pracovišť?
Jak jsme zdůraznili v úvodu, celkově je kvalita výuky hodnocena poměrně příznivě a účelem ankety nemá být pranýřování těch, kteří dopadli hůře než jejich kolegové. Každý přednosta a vedoucí ústavu má k dispozici kompletní výsledky hodnocení svého pracoviště a může pracovat na zlepšení některých stránek výuky.
Individuální hodnocení pedagogů
Každý pedagog a současně jeho přednosta/vedoucí dostal svoje „známky“ k dispozici. Ty nejlepší vyhlásíme jmenovitě na Plese mediků naší fakulty 15. 12. Do té doby si můžete srovnat své výsledky s histogramem průměrných známek všech pedagogů.
Medici
Pořadí předmětů dle celkových výsledků
Pořadí | Předmět | Ročník | Průměr | Počet hlasů |
1 | Soudní lékařství | 4 | 1,246 | 94 |
2 | Infekční lékařství | 5 | 1,332 | 100 |
3 | Urologie | 5 | 1,341 | 82 |
4 | Tělovýchovné lékařství | 4 | 1,350 | 132 |
5 | Psychiatrie | 5 | 1,358 | 80 |
6 | Dermatovenerologie | 5 | 1,383 | 88 |
7 | Patologie | 3 | 1,386 | 139 |
8 | Lékařská biologie II. | 2 | 1,392 | 157 |
9 | Onkologie | 5 | 1,407 | 87 |
10 | Otorinolaryngologie | 4 | 1,453 | 113 |
11 | Zobrazovací metody | 4 | 1,456 | 122 |
12 | Nukleární medicína | 4 | 1,539 | 95 |
13 | Imunologie | 3 | 1,546 | 133 |
14 | Fyziologie | 2 | 1,548 | 128 |
15 | Anatomie | 1 | 1,552 | 125 |
16 | První pomoc | 1 | 1,556 | 116 |
17 | Neurologie dětská | 5 | 1,572 | 94 |
18 | Biochemie I | 1 | 1,575 | 123 |
19 | Lékařská mikrobiologie | 3 | 1,578 | 137 |
20 | Stomatologie | 4 | 1,586 | 103 |
21 | Praktické lékařství – úvod | 2 | 1,592 | 65 |
22 | Histologie | 1 | 1,601 | 127 |
23 | Chirurgie | 4 | 1,604 | 63 |
24 | Chirurgie dospělá | 5 | 1,627 | 21 |
25 | Klinická biochemie | 5 | 1,629 | 96 |
26 | Lékařská etika a psychologie | 4 | 1,631 | 70 |
27 | Oční lékařství | 4 | 1,639 | 97 |
28 | Neurologie dospělá | 5 | 1,656 | 91 |
29 | Veřejné zdravotnictví | 6 | 1,659 | 61 |
30 | 4 | 1,676 | 61 | |
31 | 2 | 1,697 | 160 | |
32 | 4 | 1,698 | 124 | |
33 | 4 | 1,704 | 90 | |
34 | 4 | 1,706 | 97 | |
35 | 2 | 1,715 | 166 | |
36 | 6 | 1,716 | 69 | |
37 | 5 | 1,716 | 24 | |
38 | 3 | 1,730 | 137 | |
39 | 2 | 1,746 | 140 | |
40 | 6 | 1,749 | 93 | |
41 | 5 | 1,773 | 67 | |
42 | 1 | 1,779 | 115 | |
43 | 5 | 1,815 | 97 | |
44 | 1 | 1,816 | 129 | |
45 | 5 | 1,830 | 60 | |
46 | 5 | 1,867 | 99 | |
47 | 3 | 1,932 | 92 | |
48 | 4 | 1,952 | 113 | |
49 | 2 | 1,963 | 135 | |
50 | 6 | 1,976 | 136 | |
51 | 6 | 1,984 | 68 | |
52 | 6 | 1,986 | 82 | |
53 | 1 | 1,989 | 89 | |
54 | 3 | 2,007 | 88 | |
55 | 5 | 2,115 | 98 | |
56 | 2 | 2,191 |
104 |
|
průměr | 1,661 | 101 | ||
směrodatná odchylka |
0,211 | |||
Pozn. |
V předmětu Chirurgie 5. ročník dětská/dospělá část bylo odevzdáno významně méně hlasů než v ostatních předmětech. Předmět Farmakologie nebyl hodnocen vůbec (v tomto školním roce z předmětu nebyla zkouška). |
Otázky v anketě:
Hodnocení organizace kurzu
Dodržování časového harmonogramu
Využívání výukových pomůcek
Webová prezentace ústavu/kliniky
Výběr oficiálně doporučené literatury
Přístup učitelů ke studentům
Přístup ostatních pracovníků ústavu/kliniky ke studentům
Atraktivita ohlášených témat přednášek či seminářů
Návštěvnost přednášek
Výběr přednášených témat
Přínos přednášek pro zkoušku a celkové pochopení předmětu
Struktura a srozumitelnost přednášek
Volba témat a struktura seminářů
Poměr studenti/učitel při praktické výuce
Rozsah samostatné práce
Kvalita diskuse
Využití logbooku (index praktických dovedností)
Komentář k seznamu otázek
Jde o seznam všech otázek. Z tohoto seznamu byly u konkrétního předmětu vždy vybrány jen ty, které se ho týkaly. Ne všechny uveřejněné otázky pak byly zahrnuty do celkového hodnocení předmětu, měly jen informativní charakter.
Hodnocení výuky v daném předmětu
- Organizaci kurzu hodnotím jako (velmi dobrou, dobrou, špatnou, velmi špatnou)
- Dodržování časového harmonogramu hodnotím jako (velmi dobré, dobré, špatné, velmi špatné)
- S tvrzením, že k výuce jsou v adekvátní míře využívány i výukové pomůcky (zcela souhlasím, spíše souhlasím, spíše nesouhlasím, zcela nesouhlasím)
- S množstvím a kvalitou informací o výuce (vč. organizace výuky) na webové stránce ústavu/kliniky jsem:
- Výběr ke studiu oficiálně doporučené literatury hodnotím jako (velmi dobrý, dobrý, špatný, velmi špatný)
- S tvrzením, že přístup učitelů byl vůči studentům převážně vstřícný a korektní (zcela souhlasím, spíše souhlasím, spíše nesouhlasím, zcela nesouhlasím)
- S tvrzením, že přístup ostatních pracovníků (střední zdravotnický personál, sekretářka apod.) ústavu/kliniky byl vůči studentům převážně vstřícný a korektní (zcela souhlasím, spíše souhlasím, spíše nesouhlasím, zcela nesouhlasím, nemohu posoudit)
- O předem ohlášených tématech přednášek a seminářů jsem si myslel/-a, že budou (zajímavá a to se potvrdilo, zajímavá, ale opak byl pravdou, nezajímavá, ale opak byl pravdou, nezajímavá a to se potvrdilo)
- Rozložení počtu hodin mezi jednotlivé formy výuky (semináře, praktická cvičení apod.) (bylo adekvátní, mělo být více přednášek, mělo být více seminářů či praktické výuky, výuka není takto dělena)
- S tvrzením, že předmět je v kontextu dalších předmětů zařazen do správného období výuky medicíny (zcela souhlasím, spíše souhlasím, spíše nesouhlasím, zcela nesouhlasím, nemohu posoudit)
- Kolika procent přednášek jsem se zúčastnil/-a (100–75 %, 75–50 %, 50–25 %, 25–0 %)
- S výběrem přednášených témat jsem byl/-a celkově (velmi spokojen/-a, spíše spokojen/-a, spíše nespokojen/-a, velmi nespokojen/-a)
- S tvrzením, že přednášky byly přínosem pro přípravu na zkoušku a celkové pochopení předmětu (zcela souhlasím, spíše souhlasím, spíše nesouhlasím, zcela nesouhlasím)
- S tvrzením, že přednášky byly převážně dobře připravené stran struktury a srozumitelnosti (zcela souhlasím, spíše souhlasím, spíše nesouhlasím, zcela nesouhlasím)
- S tvrzením, že semináře (event. praktická cvičení) byly převážně dobře připraveny (výběr témat, struktura semináře) (zcela souhlasím, spíše souhlasím, spíše nesouhlasím, zcela nesouhlasím)
- S tvrzením, že počet studentů připadajících na jednoho pedagoga byl při seminářích a praktické výuce adekvátní (zcela souhlasím, spíše souhlasím, spíše nesouhlasím, zcela nesouhlasím)
- S rozsahem samostatné práce jsem byl/-a (velmi spokojen/-a, spíše spokojen/-a, spíše nespokojen/-a, velmi nespokojen/-a)
- S částí seminářů a prakt. cvičení věnované diskusi (prostor, schopnost učitele zodpovědět položené dotazy) jsem byl/-a (velmi spokojen/-a, spíše spokojen/-a, spíše nespokojen/-a, velmi nespokojen/-a)
-
Povinnosti dané logbookem (indexem praktických dovedností) ústav/klinika (aktivně umožňuje plnit, umožňuje plnit na požádání, formálně stvrzuje)
Hodnocení pedagogů
Hodnotí se známkou 1–5 (1 = nejlepší, 5 = nejhorší) v následujících kritériích (hodnotíte pouze vyučujícího, kterého znáte):
- Srozumitelnost výkladu
- Využití časového prostoru pro výuku
- Prostor pro diskusi a stimulace studentů k aktivnímu přístupu
-
Rovné podmínky (spravedlivé hodnocení, adekvátní dohled při přípravě) při zkoušce/zápočtu
Hodnocení organizace kurzu
pořadí | předmět | rok | průměr | počet hlasů | |
1 | Soudní lékařství | 4 | 1,191 | 94 | |
2 | Lékařská biologie II. | 2 | 1,236 | 157 | |
3 | Dermatovenerologie | 5 | 1,261 | 88 | |
4 | Patologie | 3 | 1,295 | 139 | |
5 | Infekční lékařství | 5 | 1,360 | 100 | |
6 | Urologie | 5 | 1,378 | 82 | |
7 | Onkologie | 5 | 1,391 | 87 | |
8 | Psychiatrie | 5 | 1,400 | 80 | |
9 | Tělovýchovné lékařství | 4 | 1,417 | 132 | |
10 | Otorinolaryngologie | 4 | 1,487 | 113 | |
11 | První pomoc | 1 | 1,500 | 116 | |
12 | Anatomie | 1 | 1,552 | 125 | |
13 | Biochemie I | 1 | 1,574 | 122 | |
14 | Histologie | 1 | 1,591 | 127 | |
15 | Imunologie | 3 | 1,609 | 133 | |
16 | Zobrazovací metody | 4 | 1,615 | 122 | |
17 | Praktické lékařství – úvod | 2 | 1,615 | 65 | |
18 | Neurologie dětská | 5 | 1,617 | 94 | |
19 | Fyziologie | 2 | 1,617 | 128 | |
20 | Lékařská mikrobiologie | 3 | 1,620 | 137 | |
21 | Pediatrie | 4 | 1,637 | 124 | |
22 | Ošetřovatelství | 2 | 1,664 | 140 | |
23 | Lékařská etika a psychologie | 4 | 1,667 | 60 | |
24 | Nukleární medicína | 4 | 1,674 | 95 | |
25 | Epidemiologie | 4 | 1,688 | 96 | |
26 | Gynekologie a porodnictví | 6 | 1,699 | 93 | |
27 | Oční lékařství | 4 | 1,708 | 96 | |
28 | Chirurgie | 4 | 1,714 | 63 | |
29 | Stomatologie | 4 | 1,718 | 103 | |
30 | 6 | 1,721 | 61 | ||
31 | 6 | 1,725 | 69 | ||
32 | 5 | 1,781 | 96 | ||
33 | 3 | 1,788 | 137 | ||
34 | 5 | 1,791 | 91 | ||
35 | 5 | 1,792 | 24 | ||
36 | 4 | 1,820 | 61 | ||
37 | 1 | 1,835 | 115 | ||
38 | 5 | 1,850 | 60 | ||
39 | 4 | 1,854 | 89 | ||
40 | 2 | 1,855 | 159 | ||
41 | 5 | 1,905 | 21 | ||
42 | 2 | 1,910 | 166 | ||
43 | 5 | 1,948 | 97 | ||
44 | 5 | 1,960 | 99 | ||
45 | 5 | 1,985 | 67 | ||
46 | 1 | 2,054 | 129 | ||
47 | 1 | 2,056 | 89 | ||
48 | 6 | 2,081 | 136 | ||
49 | 6 | 2,132 | 68 | ||
50 | 4 | 2,133 | 113 | ||
51 | 2 | 2,163 | 135 | ||
52 | 3 | 2,170 | 88 | ||
53 | 3 | 2,217 | 92 | ||
54 | 2 | 2,260 | 104 | ||
55 | 6 | 2,354 | 82 | ||
56 | 5 | 2,474 |
97 |
||
průměr / prům.počet hlasů | 1,752 | 101 | |||
odchylka |
0,287 |
Dodržování časového harmonogramu
pořadí | předmět | rok | průměr | počet hlasů | |
1 | Soudní lékařství | 4 | 1,191 | 94 | |
2 | Lékařská biologie II. | 2 | 1,255 | 157 | |
3 | Dermatovenerologie | 5 | 1,330 | 88 | |
4 | Biochemie I | 1 | 1,358 | 123 | |
5 | Imunologie | 3 | 1,368 | 133 | |
6 | Histologie | 1 | 1,386 | 127 | |
7 | Klinická biochemie | 5 | 1,396 | 96 | |
8 | Psychiatrie | 5 | 1,400 | 80 | |
9 | Patologie | 3 | 1,460 | 139 | |
10 | První pomoc | 1 | 1,466 | 116 | |
11 | Tělovýchovné lékařství | 4 | 1,470 | 132 | |
12 | Infekční lékařství | 5 | 1,480 | 100 | |
13 | Fyziologie | 2 | 1,516 | 128 | |
14 | Otorinolaryngologie | 4 | 1,522 | 113 | |
15 | Lékařská mikrobiologie | 3 | 1,526 | 137 | |
16 | Epidemiologie | 4 | 1,526 | 97 | |
17 | Ošetřovatelství | 2 | 1,529 | 140 | |
18 | Embryologie a vývojová biologie | 2 | 1,554 | 166 | |
19 | Oční lékařství | 4 | 1,563 | 96 | |
20 | Onkologie | 5 | 1,563 | 87 | |
21 | Patologická fyziologie | 3 | 1,577 | 137 | |
22 | Biochemie II. | 2 | 1,588 | 160 | |
23 | Veřejné zdravotnictví | 4 | 1,611 | 90 | |
24 | Pediatrie | 4 | 1,613 | 124 | |
25 | Praktické lékařství – úvod | 2 | 1,615 | 65 | |
26 | Neurologie dětská | 5 | 1,617 | 94 | |
27 | Veřejné zdravotnictví | 6 | 1,623 | 61 | |
28 | Nukleární medicína | 4 | 1,653 | 95 | |
29 | Lékařská etika a psychologie | 4 | 1,657 | 70 | |
30 | 5 | 1,659 | 82 | ||
31 | 1 | 1,680 | 125 | ||
32 | 4 | 1,680 | 122 | ||
33 | 1 | 1,682 | 129 | ||
34 | 1 | 1,685 | 89 | ||
35 | 2 | 1,709 | 134 | ||
36 | 4 | 1,714 | 63 | ||
37 | 4 | 1,721 | 61 | ||
38 | 6 | 1,739 | 69 | ||
39 | 5 | 1,794 | 97 | ||
40 | 5 | 1,806 | 67 | ||
41 | 6 | 1,817 | 93 | ||
42 | 4 | 1,854 | 103 | ||
43 | 1 | 1,874 | 95 | ||
44 | 5 | 1,875 | 24 | ||
45 | 5 | 1,883 | 60 | ||
46 | 5 | 1,939 | 99 | ||
47 | 4 | 1,947 | 113 | ||
48 | 3 | 1,957 | 92 | ||
49 | 5 | 1,959 | 98 | ||
50 | 6 | 1,970 | 67 | ||
51 | 5 | 1,978 | 91 | ||
52 | 2 | 1,990 | 104 | ||
53 | 6 | 2,000 | 135 | ||
54 | 3 | 2,057 | 88 | ||
55 | 6 | 2,293 | 82 | ||
56 | 5 | 2,714 |
21 |
||
průměr / prům.počet hlasů | 1,685 | 101 | |||
odchylka |
0,261 | ||||
Pozn.: |
Předmět Farmakologie nebyl hodnocen vůbec (v tomto školním roce z předmětu nebyla zkouška). |
pořadí | předmět | rok | průměr | počet hlasů | |
1 | Soudní lékařství | 4 | 1,323 | 93 | |
2 | Urologie | 5 | 1,346 | 81 | |
3 | Patologie | 3 | 1,403 | 139 | |
4 | Dermatovenerologie | 5 | 1,443 | 88 | |
5 | Lékařská biologie II. | 2 | 1,449 | 156 | |
6 | Otorinolaryngologie | 4 | 1,451 | 113 | |
7 | Histologie | 1 | 1,472 | 127 | |
8 | Lékařská mikrobiologie | 3 | 1,504 | 137 | |
9 | Chirurgie dospělá | 5 | 1,524 | 21 | |
10 | Anatomie | 1 | 1,532 | 124 | |
11 | Biochemie I | 1 | 1,537 | 123 | |
12 | Zobrazovací metody | 4 | 1,558 | 120 | |
13 | Infekční lékařství | 5 | 1,567 | 97 | |
14 | Tělovýchovné lékařství | 4 | 1,600 | 130 | |
15 | Lékařská informatika | 2 | 1,630 | 135 | |
16 | Psychiatrie | 5 | 1,658 | 76 | |
17 | Oční lékařství | 4 | 1,660 | 97 | |
18 | Neurologie dětská | 5 | 1,670 | 94 | |
19 | Praktické lékařství – úvod | 2 | 1,698 | 63 | |
20 | Neurologie dospělá | 5 | 1,703 | 91 | |
21 | Stomatologie | 4 | 1,709 | 103 | |
22 | Fyziologie | 2 | 1,711 | 128 | |
23 | Onkologie | 5 | 1,714 | 84 | |
24 | Nukleární medicína | 4 | 1,716 | 95 | |
25 | Embryologie a vývojová biologie | 2 | 1,729 | 166 | |
26 | Biochemie II. | 2 | 1,738 | 160 | |
27 | Interna | 4 | 1,803 | 61 | |
28 | Biofyzika | 1 | 1,837 | 129 | |
29 | Chirurgie | 4 | 1,873 | 63 | |
30 | 4 | 1,897 | 97 | ||
31 | 1 | 1,915 | 94 | ||
32 | 6 | 1,945 | 91 | ||
33 | 6 | 2,015 | 68 | ||
34 | 4 | 2,019 | 54 | ||
35 | 5 | 2,031 | 65 | ||
36 | 3 | 2,047 | 129 | ||
37 | 6 | 2,062 | 65 | ||
38 | 4 | 2,073 | 123 | ||
39 | 5 | 2,079 | 89 | ||
40 | 5 | 2,088 | 57 | ||
41 | 6 | 2,102 | 59 | ||
42 | 5 | 2,102 | 98 | ||
43 | 3 | 2,109 | 92 | ||
44 | 1 | 2,130 | 115 | ||
45 | 5 | 2,130 | 23 | ||
46 | 3 | 2,133 | 135 | ||
47 | 3 | 2,136 | 88 | ||
48 | 4 | 2,141 | 85 | ||
49 | 6 | 2,163 | 80 | ||
50 | 4 | 2,239 | 113 | ||
51 | 6 | 2,241 | 133 | ||
52 | 5 | 2,271 | 96 | ||
53 | 2 | 2,346 | 104 | ||
54 | 5 | 2,484 |
95 |
||
průměr / prům.počet hlasů | 1,842 | 99 | |||
odchylka |
0,288 | ||||
Pozn.: |
V předmětu Chirurgie 5. ročník dospělá část bylo odevzdáno významně méně hlasů než v ostatních předmětech. Předmět Farmakologie nebyl hodnocen vůbec (v tomto školním roce z předmětu nebyla zkouška). |
Webová prezentace ústavu/kliniky
pořadí | předmět | rok | průměr | počet hlasů | |
1 | Zobrazovací metody | 4 | 1,246 | 118 | |
2 | Biofyzika | 1 | 1,426 | 129 | |
3 | Fyziologie | 2 | 1,430 | 128 | |
4 | Imunologie | 3 | 1,442 | 129 | |
5 | Otorinolaryngologie | 4 | 1,604 | 101 | |
6 | Tělovýchovné lékařství | 4 | 1,624 | 117 | |
7 | Urologie | 5 | 1,643 | 70 | |
8 | Infekční lékařství | 5 | 1,655 | 84 | |
9 | Patologie | 3 | 1,708 | 137 | |
10 | Anatomie | 1 | 1,712 | 125 | |
11 | Onkologie | 5 | 1,732 | 71 | |
12 | Soudní lékařství | 4 | 1,733 | 75 | |
13 | Dermatovenerologie | 5 | 1,753 | 81 | |
14 | Lékařská informatika | 2 | 1,760 | 129 | |
15 | Psychiatrie | 5 | 1,795 | 73 | |
16 | Neurologie dospělá | 5 | 1,800 | 75 | |
17 | Biochemie II. | 2 | 1,809 | 157 | |
18 | Stomatologie | 4 | 1,849 | 86 | |
19 | Nukleární medicína | 4 | 1,874 | 87 | |
20 | Interna | 5 | 1,900 | 60 | |
21 | Epidemiologie | 4 | 1,904 | 73 | |
22 | Interna | 4 | 1,911 | 56 | |
23 | Lékařská biologie II. | 2 | 1,940 | 149 | |
24 | Chirurgie | 4 | 2,000 | 50 | |
25 | Embryologie a vývojová biologie | 2 | 2,006 | 161 | |
26 | Biochemie I | 1 | 2,041 | 123 | |
27 | Lékařská etika a psychologie | 4 | 2,045 | 44 | |
28 | Histologie | 1 | 2,059 | 118 | |
29 | Veřejné zdravotnictví | 6 | 2,109 | 55 | |
30 | 5 | 2,125 | 72 | ||
31 | 6 | 2,128 | 86 | ||
32 | 5 | 2,133 | 75 | ||
33 | 4 | 2,147 | 68 | ||
34 | 1 | 2,169 | 71 | ||
35 | 3 | 2,174 | 132 | ||
36 | 4 | 2,179 | 106 | ||
37 | 3 | 2,180 | 89 | ||
38 | 5 | 2,234 | 77 | ||
39 | 3 | 2,250 | 132 | ||
40 | 2 | 2,261 | 138 | ||
41 | 5 | 2,263 | 19 | ||
42 | 6 | 2,300 | 60 | ||
43 | 4 | 2,333 | 78 | ||
44 | 5 | 2,340 | 47 | ||
45 | 6 | 2,349 | 63 | ||
46 | 6 | 2,380 | 121 | ||
47 | 2 | 2,385 | 52 | ||
48 | 5 | 2,434 | 76 | ||
49 | 5 | 2,442 | 86 | ||
50 | 4 | 2,452 | 93 | ||
51 | 5 | 2,500 | 22 | ||
52 | 1 | 2,505 | 101 | ||
53 | 6 | 2,507 | 73 | ||
54 | 2 | 2,565 | 85 | ||
55 | 1 | 2,600 | 85 | ||
56 | 3 | 2,638 |
80 |
||
průměr / prům.počet hlasů | 2,044 | 90 | |||
odchylka |
0,333 | ||||
Pozn.: |
Předmět Farmakologie nebyl hodnocen vůbec (v tomto školním roce z předmětu nebyla zkouška). |
Výběr oficiálně doporučené literatury
pořadí | předmět | rok | průměr | počet hlasů | |
1 | Soudní lékařství | 4 | 1,183 | 93 | |
2 | Imunologie | 3 | 1,301 | 133 | |
3 | Epidemiologie | 4 | 1,438 | 96 | |
4 | Anatomie | 1 | 1,444 | 124 | |
5 | Interna | 4 | 1,475 | 61 | |
6 | Chirurgie dospělá | 5 | 1,476 | 21 | |
7 | Onkologie | 5 | 1,512 | 86 | |
8 | Urologie | 5 | 1,549 | 82 | |
9 | Psychiatrie | 5 | 1,557 | 79 | |
10 | Chirurgie dětská | 6 | 1,559 | 68 | |
11 | Chirurgie dospělá | 6 | 1,563 | 80 | |
12 | Interna | 5 | 1,567 | 67 | |
13 | Fyziologie | 2 | 1,586 | 128 | |
14 | Tělovýchovné lékařství | 4 | 1,600 | 130 | |
15 | Gynekologie a porodnictví | 6 | 1,630 | 92 | |
16 | Neurologie dětská | 5 | 1,649 | 94 | |
17 | Otorinolaryngologie | 4 | 1,652 | 112 | |
18 | Infekční lékařství | 5 | 1,660 | 100 | |
19 | Nukleární medicína | 4 | 1,674 | 95 | |
20 | Chirurgie | 4 | 1,683 | 60 | |
21 | Histologie | 1 | 1,698 | 126 | |
22 | Latinská terminologie | 1 | 1,710 | 93 | |
23 | Lékařská etika a psychologie | 4 | 1,729 | 59 | |
24 | Lékařská biologie II. | 2 | 1,732 | 157 | |
25 | Chirurgie dětská | 5 | 1,739 | 23 | |
26 | Ošetřovatelství | 2 | 1,779 | 140 | |
27 | Neurologie dospělá | 5 | 1,780 | 91 | |
28 | Klinická biochemie | 5 | 1,781 | 96 | |
29 | Gynekologie a porodnictví | 5 | 1,792 | 53 | |
30 | 3 | 1,803 | 137 | ||
31 | 6 | 1,821 | 67 | ||
32 | 4 | 1,826 | 115 | ||
33 | 4 | 1,842 | 120 | ||
34 | 5 | 1,866 | 97 | ||
35 | 3 | 1,890 | 136 | ||
36 | 1 | 1,903 | 113 | ||
37 | 2 | 1,913 | 160 | ||
38 | 3 | 1,924 | 92 | ||
39 | 1 | 1,951 | 122 | ||
40 | 3 | 1,993 | 138 | ||
41 | 3 | 2,011 | 88 | ||
42 | 5 | 2,011 | 88 | ||
43 | 4 | 2,031 | 97 | ||
44 | 2 | 2,058 | 104 | ||
45 | 2 | 2,068 | 59 | ||
46 | 1 | 2,096 | 83 | ||
47 | 6 | 2,098 | 61 | ||
48 | 2 | 2,164 | 165 | ||
49 | 4 | 2,167 | 90 | ||
50 | 1 | 2,194 | 129 | ||
51 | 2 | 2,197 | 132 | ||
52 | 5 | 2,219 | 96 | ||
53 | 5 | 2,439 | 98 | ||
54 | 4 | 2,490 | 98 | ||
55 | 6 | 2,529 | 136 | ||
56 | 4 | 2,972 |
107 |
||
průměr / prům.počet hlasů | 1,839 | 99 | |||
odchylka |
0,320 | ||||
Pozn.: |
V předmětu Chirurgie 5. ročník dětská/dospělá část bylo odevzdáno významně méně hlasů než v ostatních předmětech. Předmět Farmakologie nebyl hodnocen vůbec (v tomto školním roce z předmětu nebyla zkouška). |
pořadí | předmět | rok | průměr | počet hlasů | |
1 | Soudní lékařství | 4 | 1,032 | 93 | |
2 | Psychiatrie | 5 | 1,089 | 79 | |
3 | Tělovýchovné lékařství | 4 | 1,098 | 132 | |
4 | Infekční lékařství | 5 | 1,100 | 100 | |
5 | Onkologie | 5 | 1,115 | 87 | |
6 | Imunologie | 3 | 1,121 | 132 | |
7 | Biochemie I | 1 | 1,123 | 122 | |
8 | Dermatovenerologie | 5 | 1,148 | 88 | |
9 | Otorinolaryngologie | 4 | 1,150 | 113 | |
10 | První pomoc | 1 | 1,174 | 115 | |
11 | Patologická fyziologie | 3 | 1,190 | 137 | |
12 | Chirurgie | 4 | 1,190 | 63 | |
13 | Chirurgie dospělá | 5 | 1,190 | 21 | |
14 | Veřejné zdravotnictví | 4 | 1,200 | 90 | |
15 | Chirurgie dětská | 5 | 1,208 | 24 | |
16 | Patologie | 3 | 1,209 | 139 | |
17 | Nukleární medicína | 4 | 1,213 | 94 | |
18 | Veřejné zdravotnictví | 6 | 1,213 | 61 | |
19 | Pediatrie | 4 | 1,226 | 124 | |
20 | Anatomie | 1 | 1,228 | 123 | |
21 | Ošetřovatelství | 2 | 1,257 | 140 | |
22 | Chirurgie dětská | 6 | 1,275 | 69 | |
23 | Stomatologie | 4 | 1,284 | 102 | |
24 | Praktické lékařství – úvod | 2 | 1,292 | 65 | |
25 | Biochemie II. | 2 | 1,300 | 160 | |
26 | Biofyzika | 1 | 1,305 | 128 | |
27 | Urologie | 5 | 1,305 | 82 | |
28 | Latinská terminologie | 1 | 1,316 | 95 | |
29 | Fyziologie | 2 | 1,328 | 128 | |
30 | 4 | 1,331 | 121 | ||
31 | 4 | 1,333 | 60 | ||
32 | 5 | 1,333 | 93 | ||
33 | 5 | 1,378 | 90 | ||
34 | 5 | 1,383 | 94 | ||
35 | 3 | 1,394 | 137 | ||
36 | 2 | 1,397 | 156 | ||
37 | 6 | 1,398 | 93 | ||
38 | 5 | 1,417 | 96 | ||
39 | 4 | 1,475 | 61 | ||
40 | 2 | 1,500 | 104 | ||
41 | 6 | 1,500 | 136 | ||
42 | 5 | 1,507 | 67 | ||
43 | 2 | 1,518 | 166 | ||
44 | 4 | 1,521 | 96 | ||
45 | 5 | 1,531 | 96 | ||
46 | 2 | 1,533 | 135 | ||
47 | 5 | 1,536 | 97 | ||
48 | 6 | 1,568 | 81 | ||
49 | 4 | 1,568 | 95 | ||
50 | 4 | 1,580 | 112 | ||
51 | 3 | 1,621 | 87 | ||
52 | 1 | 1,625 | 88 | ||
53 | 6 | 1,687 | 67 | ||
54 | 3 | 1,772 | 92 | ||
55 | 5 | 1,814 | 59 | ||
56 | 1 | 1,911 |
124 |
||
průměr / prům.počet hlasů | 1,357 | 100 | |||
odchylka |
0,197 | ||||
Pozn.: |
V předmětu Chirurgie 5. ročník dětská/dospělá část bylo odevzdáno významně méně hlasů než v ostatních předmětech. Předmět Farmakologie nebyl hodnocen vůbec (v tomto školním roce z předmětu nebyla zkouška). |
Přístup ostatních pracovníků ústavu/kliniky ke studentům
pořadí | předmět | rok | průměr | počet hlasů | |
1 | Oční lékařství | 4 | 1,065 | 92 | |
2 | Soudní lékařství | 4 | 1,101 | 89 | |
3 | Otorinolaryngologie | 4 | 1,125 | 104 | |
4 | Chirurgie dospělá | 5 | 1,158 | 19 | |
5 | Patologická fyziologie | 3 | 1,162 | 117 | |
6 | Tělovýchovné lékařství | 4 | 1,188 | 101 | |
7 | Patologie | 3 | 1,193 | 135 | |
8 | Biochemie I | 1 | 1,207 | 82 | |
9 | Veřejné zdravotnictví | 4 | 1,208 | 72 | |
10 | Imunologie | 3 | 1,216 | 125 | |
11 | Zobrazovací metody | 4 | 1,219 | 114 | |
12 | Embryologie a vývojová biologie | 2 | 1,234 | 154 | |
13 | Veřejné zdravotnictví | 6 | 1,236 | 55 | |
14 | Lékařská biologie II. | 2 | 1,263 | 152 | |
15 | Chirurgie dětská | 5 | 1,286 | 21 | |
16 | Urologie | 5 | 1,304 | 79 | |
17 | Lékařská etika a psychologie | 4 | 1,308 | 26 | |
18 | Onkologie | 5 | 1,316 | 79 | |
19 | Fyziologie | 2 | 1,318 | 107 | |
20 | Biochemie II. | 2 | 1,329 | 149 | |
21 | Lékařská mikrobiologie | 3 | 1,330 | 109 | |
22 | Nukleární medicína | 4 | 1,333 | 78 | |
23 | Stomatologie | 4 | 1,343 | 67 | |
24 | Epidemiologie | 4 | 1,351 | 57 | |
25 | Chirurgie | 4 | 1,353 | 51 | |
26 | Neurologie dospělá | 5 | 1,358 | 81 | |
27 | Dermatovenerologie | 5 | 1,372 | 86 | |
28 | Neurologie dětská | 5 | 1,374 | 91 | |
29 | Klinická genetika | 5 | 1,375 | 72 | |
30 | 1,379 | 103 | |||
31 | 1,414 | 99 | |||
32 | 1,422 | 116 | |||
33 | 1,434 | 76 | |||
34 | 1,443 | 70 | |||
35 | 1,474 | 95 | |||
36 | 1,500 | 70 | |||
37 | 1,560 | 91 | |||
38 | 1,575 | 87 | |||
39 | 1,577 | 97 | |||
40 | 1,582 | 55 | |||
41 | 1,644 | 135 | |||
42 | 1,667 | 69 | |||
43 | 1,706 | 85 | |||
44 | 1,714 | 98 | |||
45 | 1,769 | 65 | |||
46 | 1,780 | 82 | |||
47 | 1,805 | 82 | |||
48 | 1,845 | 58 | |||
49 | 1,860 | 93 | |||
50 | 1,900 | 60 | |||
51 | 1,940 |
67 |
Atraktivita ohlášených témat přednášek či seminářů
pořadí | předmět | rok | průměr | počet hlasů | |
1 | Soudní lékařství | 4 | 1,022 | 93 | |
2 | Onkologie | 5 | 1,025 | 81 | |
3 | Psychiatrie | 5 | 1,025 | 79 | |
4 | Patologie | 3 | 1,060 | 134 | |
5 | Lékařská biologie II. | 2 | 1,068 | 147 | |
6 | Tělovýchovné lékařství | 4 | 1,079 | 127 | |
7 | Otorinolaryngologie | 4 | 1,128 | 109 | |
8 | Zobrazovací metody | 4 | 1,134 | 119 | |
9 | První pomoc | 1 | 1,140 | 114 | |
10 | Infekční lékařství | 5 | 1,143 | 98 | |
11 | Urologie | 5 | 1,154 | 78 | |
12 | Anatomie | 1 | 1,180 | 122 | |
13 | Stomatologie | 4 | 1,184 | 98 | |
14 | Dermatovenerologie | 5 | 1,190 | 84 | |
15 | Chirurgie | 4 | 1,194 | 62 | |
16 | Pediatrie | 4 | 1,197 | 122 | |
17 | Fyziologie | 2 | 1,210 | 124 | |
18 | Chirurgie dospělá | 5 | 1,211 | 19 | |
19 | Histologie | 1 | 1,215 | 121 | |
20 | Imunologie | 3 | 1,236 | 127 | |
21 | Interna | 4 | 1,237 | 59 | |
22 | Nukleární medicína | 4 | 1,280 | 93 | |
23 | Neurologie dětská | 5 | 1,289 | 90 | |
24 | Embryologie a vývojová biologie | 2 | 1,294 | 163 | |
25 | Chirurgie dětská | 6 | 1,299 | 67 | |
26 | Lékařská mikrobiologie | 3 | 1,303 | 132 | |
27 | Praktické lékařství – úvod | 2 | 1,328 | 61 | |
28 | Lékařská etika a psychologie | 4 | 1,339 | 59 | |
29 | Gynekologie a porodnictví | 6 | 1,360 | 89 | |
30 | 6 | 1,368 | 76 | ||
31 | 5 | 1,372 | 86 | ||
32 | 5 | 1,381 | 21 | ||
33 | 5 | 1,391 | 92 | ||
34 | 4 | 1,463 | 95 | ||
35 | 6 | 1,526 | 57 | ||
36 | 5 | 1,533 | 60 | ||
37 | 5 | 1,568 | 88 | ||
38 | 3 | 1,580 | 131 | ||
39 | 2 | 1,584 | 154 | ||
40 | 5 | 1,613 | 62 | ||
41 | 1 | 1,615 | 117 | ||
42 | 6 | 1,633 | 60 | ||
43 | 4 | 1,690 | 87 | ||
44 | 3 | 1,709 | 79 | ||
45 | 6 | 1,712 | 132 | ||
46 | 2 | 1,722 | 133 | ||
47 | 5 | 1,753 | 93 | ||
48 | 4 | 1,758 | 95 | ||
49 | 4 | 1,771 | 109 | ||
50 | 3 | 1,900 | 80 | ||
51 | 1 | 1,932 | 88 | ||
52 | 1 | 1,952 | 124 | ||
53 | 5 | 2,277 | 94 | ||
54 | 2 | 2,385 |
130 |
||
průměr / prům.počet hlasů | 1,421 | 97 | |||
odchylka |
0,309 | ||||
Pozn.: |
V předmětu Chirurgie 5. ročník dospělá část bylo odevzdáno významně méně hlasů než v ostatních předmětech. Předmět Farmakologie nebyl hodnocen vůbec (v tomto školním roce z předmětu nebyla zkouška). |
pořadí | předmět | rok | průměr | počet hlasů | |
1 | Patologie | 3 | 1,180 | 139 | |
2 | Histologie | 1 | 1,354 | 127 | |
3 | První pomoc | 1 | 1,483 | 116 | |
4 | Anatomie | 1 | 1,605 | 124 | |
5 | Lékařská biologie II. | 2 | 1,866 | 157 | |
6 | Embryologie a vývojová biologie | 2 | 2,159 | 164 | |
7 | Humanitní základy lékařství | 1 | 2,247 | 89 | |
8 | Biofyzika | 1 | 2,256 | 129 | |
9 | Fyziologie | 2 | 2,268 | 127 | |
10 | 1 | 2,285 | 123 | ||
11 | 2 | 2,424 | 139 | ||
12 | 3 | 2,489 | 137 | ||
13 | 3 | 2,613 | 137 | ||
14 | 2 | 2,719 | 160 | ||
15 | 3 | 3,163 | 92 | ||
16 | 3 | 3,165 | 133 | ||
17 | 3 | 3,216 | 88 | ||
18 | 2 | 3,507 |
134 |
||
průměr / prům.počet hlasů | 2,333 | 129 | |||
odchylka |
0,650 | ||||
Pozn.: |
Předmět Farmakologie nebyl hodnocen. |
pořadí | předmět | rok | průměr | počet hlasů | |
1 | Patologie | 3 | 1,384 | 138 | |
2 | Histologie | 1 | 1,397 | 126 | |
3 | Lékařská biologie II. | 2 | 1,523 | 155 | |
4 | Anatomie | 1 | 1,552 | 125 | |
5 | První pomoc | 1 | 1,574 | 115 | |
6 | Fyziologie | 2 | 1,643 | 126 | |
7 | Lékařská mikrobiologie | 3 | 1,765 | 132 | |
8 | Embryologie a vývojová biologie | 2 | 1,768 | 164 | |
9 | Imunologie | 3 | 1,847 | 124 | |
10 | 2 | 1,877 | 138 | ||
11 | 3 | 1,887 | 133 | ||
12 | 1 | 1,902 | 122 | ||
13 | 2 | 1,935 | 155 | ||
14 | 3 | 1,947 | 75 | ||
15 | 3 | 1,988 | 84 | ||
16 | 1 | 2,055 | 128 | ||
17 | 1 | 2,180 | 89 | ||
18 | 2 | 2,603 |
121 |
||
průměr / prům.počet hlasů | 1,824 | 125 | |||
odchylka |
0,288 | ||||
Pozn.: |
Předmět Farmakologie nebyl hodnocen. |
Přínos přednášek pro zkoušku a celkové pochopení předmětu
pořadí | předmět | rok | průměr | počet hlasů | |
1 | Patologie | 3 | 1,20 | 138 | |
2 | Histologie | 1 | 1,44 | 126 | |
3 | Lékařská biologie II. | 2 | 1,54 | 156 | |
4 | Anatomie | 1 | 1,67 | 122 | |
5 | Fyziologie | 2 | 1,69 | 127 | |
6 | První pomoc | 1 | 1,74 | 115 | |
7 | Lékařská mikrobiologie | 3 | 1,807 | 135 | |
8 | Imunologie | 3 | 1,98 | 130 | |
9 | Biochemie I | 1 | 2,08 | 120 | |
10 | 3 | 2,11 | 135 | ||
11 | 2 | 2,18 | 165 | ||
12 | 2 | 2,18 | 159 | ||
13 | 1 | 2,24 | 127 | ||
14 | 3 | 2,25 | 77 | ||
15 | 2 | 2,25 | 136 | ||
16 | 3 | 2,34 | 86 | ||
17 | 1 | 2,39 | 87 | ||
18 | 2 | 2,79 |
128 |
||
průměr / prům.počet hlasů | 1,993 | 126 | |||
odchylka |
0,382 | ||||
Pozn.: |
Předmět Farmakologie nebyl hodnocen. |
Struktura a srozumitelnost přednášek
pořadí | předmět | rok | průměr | počet hlasů | |
1 | Patologie | 3 | 1,370 | 138 | |
2 | První pomoc | 1 | 1,422 | 116 | |
3 | Lékařská biologie II. | 2 | 1,462 | 156 | |
4 | Anatomie | 1 | 1,589 | 124 | |
5 | Ošetřovatelství | 2 | 1,674 | 135 | |
6 | Imunologie | 3 | 1,726 | 124 | |
7 | Fyziologie | 2 | 1,728 | 125 | |
8 | Histologie | 1 | 1,746 | 126 | |
9 | Embryologie a vývojová biologie | 2 | 1,785 | 163 | |
10 | 1 | 1,831 | 89 | ||
11 | 3 | 1,881 | 134 | ||
12 | 1 | 1,967 | 123 | ||
13 | 1 | 2,032 | 126 | ||
14 | 3 | 2,079 | 76 | ||
15 | 2 | 2,108 | 157 | ||
16 | 3 | 2,112 | 134 | ||
17 | 3 | 2,120 | 83 | ||
18 | 2 | 2,389 |
126 |
||
průměr / prům.počet hlasů | 1,835 | 125 | |||
odchylka |
0,269 |
Volba témat a struktura seminářů
pořadí | předmět | rok | průměr | počet hlasů | |
1 | Soudní lékařství | 4 | 1,239 | 92 | |
2 | Lékařská biologie II. | 2 | 1,268 | 157 | |
3 | Infekční lékařství | 5 | 1,306 | 98 | |
4 | Onkologie | 5 | 1,356 | 87 | |
5 | Urologie | 5 | 1,366 | 82 | |
6 | První pomoc | 1 | 1,391 | 115 | |
7 | Biochemie I | 1 | 1,407 | 123 | |
8 | Tělovýchovné lékařství | 4 | 1,411 | 129 | |
9 | Dermatovenerologie | 5 | 1,455 | 88 | |
10 | Otorinolaryngologie | 4 | 1,460 | 113 | |
11 | Lékařská mikrobiologie | 3 | 1,489 | 137 | |
12 | Anatomie | 1 | 1,512 | 125 | |
13 | Psychiatrie | 5 | 1,513 | 78 | |
14 | Zobrazovací metody | 4 | 1,550 | 120 | |
15 | Lékařská etika a psychologie | 4 | 1,585 | 53 | |
16 | Chirurgie dospělá | 5 | 1,619 | 21 | |
17 | Nukleární medicína | 4 | 1,632 | 95 | |
18 | Chirurgie dětská | 6 | 1,638 | 69 | |
19 | Stomatologie | 4 | 1,640 | 100 | |
20 | Chirurgie | 4 | 1,651 | 63 | |
21 | Patologie | 3 | 1,655 | 139 | |
22 | Pediatrie | 4 | 1,667 | 123 | |
23 | Praktické lékařství – úvod | 2 | 1,677 | 65 | |
24 | Biochemie II. | 2 | 1,706 | 160 | |
25 | Epidemiologie | 4 | 1,742 | 93 | |
26 | Gynekologie a porodnictví | 6 | 1,742 | 93 | |
27 | Klinická biochemie | 5 | 1,745 | 94 | |
28 | Neurologie dětská | 5 | 1,750 | 92 | |
29 | Latinská terminologie | 1 | 1,763 | 93 | |
30 | 3 | 1,769 | 130 | ||
31 | 4 | 1,784 | 97 | ||
32 | 1 | 1,787 | 127 | ||
33 | 6 | 1,850 | 60 | ||
34 | 4 | 1,850 | 60 | ||
35 | 5 | 1,862 | 58 | ||
36 | 5 | 1,864 | 66 | ||
37 | 5 | 1,870 | 23 | ||
38 | 2 | 1,873 | 126 | ||
39 | 4 | 1,922 | 77 | ||
40 | 2 | 1,925 | 134 | ||
41 | 3 | 1,942 | 137 | ||
42 | 5 | 1,956 | 91 | ||
43 | 3 | 2,022 | 92 | ||
44 | 6 | 2,024 | 82 | ||
45 | 4 | 2,035 | 113 | ||
46 | 5 | 2,041 | 98 | ||
47 | 2 | 2,042 | 166 | ||
48 | 3 | 2,091 | 88 | ||
49 | 6 | 2,091 | 66 | ||
50 | 5 | 2,138 | 94 | ||
51 | 1 | 2,209 | 129 | ||
52 | 6 | 2,287 | 136 | ||
53 | 2 | 2,308 | 104 | ||
54 | 5 | 2,567 |
97 |
||
průměr / prům.počet hlasů | 1,760 | 99 | |||
odchylka |
0,283 | ||||
Pozn.: |
V předmětu Chirurgie 5. ročník dospělá část bylo odevzdáno významně méně hlasů než v ostatních předmětech. Předmět Farmakologie nebyl hodnocen vůbec (v tomto školním roce z předmětu nebyla zkouška). |
Poměr studenti/učitel při praktické výuce
pořadí | předmět | rok | průměr | počet hlasů | |
1 | První pomoc | 1 | 1,190 | 116 | |
2 | Latinská terminologie | 1 | 1,266 | 94 | |
3 | Fyziologie | 2 | 1,278 | 126 | |
4 | Biochemie I | 1 | 1,285 | 123 | |
5 | Lékařská etika a psychologie | 4 | 1,328 | 58 | |
6 | Psychiatrie | 5 | 1,329 | 79 | |
7 | Onkologie | 5 | 1,379 | 87 | |
8 | Praktické lékařství – úvod | 2 | 1,385 | 65 | |
9 | Infekční lékařství | 5 | 1,394 | 99 | |
10 | Lékařská mikrobiologie | 3 | 1,404 | 136 | |
11 | Patologie | 3 | 1,417 | 139 | |
12 | Biochemie II. | 2 | 1,419 | 160 | |
13 | Klinická biochemie | 5 | 1,422 | 90 | |
14 | Epidemiologie | 4 | 1,430 | 93 | |
15 | Lékařská informatika | 2 | 1,478 | 134 | |
16 | Ortopedie | 5 | 1,485 | 97 | |
17 | Patologická fyziologie | 3 | 1,496 | 137 | |
18 | Urologie | 5 | 1,537 | 82 | |
19 | Tělovýchovné lékařství | 4 | 1,543 | 129 | |
20 | Veřejné zdravotnictví | 4 | 1,544 | 79 | |
21 | Soudní lékařství | 4 | 1,548 | 93 | |
22 | Lékařská biologie II. | 2 | 1,561 | 157 | |
23 | Embryologie a vývojová biologie | 2 | 1,570 | 165 | |
24 | Imunologie | 3 | 1,621 | 132 | |
25 | Cizojazyčná lékařská terminologie | 2 | 1,654 | 104 | |
26 | Chirurgie dospělá | 5 | 1,667 | 21 | |
27 | Veřejné zdravotnictví | 6 | 1,678 | 59 | |
28 | Chirurgie dětská | 5 | 1,696 | 23 | |
29 | Neurologie dětská | 5 | 1,702 | 94 | |
30 | 1 | 1,709 | 127 | ||
31 | 5 | 1,717 | 60 | ||
32 | 1 | 1,718 | 124 | ||
33 | 5 | 1,744 | 90 | ||
34 | 5 | 1,746 | 67 | ||
35 | 5 | 1,784 | 88 | ||
36 | 4 | 1,842 | 101 | ||
37 | 4 | 1,885 | 113 | ||
38 | 6 | 1,910 | 67 | ||
39 | 5 | 1,943 | 88 | ||
40 | 1 | 1,961 | 129 | ||
41 | 3 | 1,989 | 91 | ||
42 | 6 | 2,000 | 82 | ||
43 | 4 | 2,128 | 94 | ||
44 | 6 | 2,130 | 69 | ||
45 | 4 | 2,149 | 121 | ||
46 | 6 | 2,151 | 93 | ||
47 | 5 | 2,162 | 99 | ||
48 | 4 | 2,230 | 61 | ||
49 | 3 | 2,239 | 88 | ||
50 | 6 | 2,265 | 136 | ||
51 | 4 | 2,274 | 113 | ||
52 | 4 | 2,309 | 97 | ||
53 | 4 | 2,379 | 124 | ||
54 | 4 | 2,429 | 63 | ||
55 | 3 |
|
|||
průměr / prům.počet hlasů | 1,731 | 99 | |||
odchylka |
0,333 | ||||
Pozn.: |
V předmětu Chirurgie 5. ročník dětská/dospělá část bylo odevzdáno významně méně hlasů než v ostatních předmětech. Předmět Farmakologie nebyl hodnocen vůbec (v tomto školním roce z předmětu nebyla zkouška). |
pořadí | předmět | rok | průměr | počet hlasů | |
1 | Urologie | 5 | 1,210 | 81 | |
2 | Psychiatrie | 5 | 1,308 | 78 | |
3 | Infekční lékařství | 5 | 1,340 | 100 | |
4 | Imunologie | 3 | 1,406 | 133 | |
5 | Lékařská biologie II. | 2 | 1,519 | 156 | |
6 | Neurologie dětská | 5 | 1,538 | 93 | |
7 | Biochemie I | 1 | 1,566 | 122 | |
8 | Patologie | 3 | 1,587 | 138 | |
9 | Praktické lékařství – úvod | 2 | 1,615 | 65 | |
10 | Tělovýchovné lékařství | 4 | 1,626 | 123 | |
11 | Neurologie dospělá | 5 | 1,626 | 91 | |
12 | Onkologie | 5 | 1,655 | 84 | |
13 | Lékařská mikrobiologie | 3 | 1,669 | 136 | |
14 | Soudní lékařství | 4 | 1,699 | 83 | |
15 | Biochemie II. | 2 | 1,704 | 159 | |
16 | Fyziologie | 2 | 1,709 | 127 | |
17 | Klinická propedeutika – interní část | 3 | 1,717 | 92 | |
18 | Ortopedie | 5 | 1,760 | 96 | |
19 | Nukleární medicína | 4 | 1,768 | 95 | |
20 | Patologická fyziologie | 3 | 1,796 | 137 | |
21 | První pomoc | 1 | 1,800 | 115 | |
22 | Dermatovenerologie | 5 | 1,807 | 88 | |
23 | Lékařská etika a psychologie | 4 | 1,825 | 57 | |
24 | Klinická biochemie | 5 | 1,840 | 81 | |
25 | Chirurgie dospělá | 5 | 1,857 | 21 | |
26 | Anatomie | 1 | 1,868 | 121 | |
27 | Histologie | 1 | 1,870 | 123 | |
28 | Embryologie a vývojová biologie | 2 | 1,883 | 163 | |
29 | Otorinolaryngologie | 4 | 1,893 | 112 | |
30 | 5 | 1,894 | 66 | ||
31 | 4 | 1,914 | 70 | ||
32 | 2 | 1,926 | 135 | ||
33 | 4 | 1,941 | 118 | ||
34 | 4 | 1,951 | 61 | ||
35 | 1 | 1,977 | 129 | ||
36 | 5 | 2,000 | 24 | ||
37 | 6 | 2,020 | 51 | ||
38 | 4 | 2,030 | 99 | ||
39 | 4 | 2,043 | 92 | ||
40 | 4 | 2,049 | 61 | ||
41 | 4 | 2,094 | 96 | ||
42 | 5 | 2,100 | 60 | ||
43 | 6 | 2,118 | 68 | ||
44 | 6 | 2,272 | 92 | ||
45 | 3 | 2,284 | 88 | ||
46 | 4 | 2,323 | 124 | ||
47 | 6 | 2,388 | 67 | ||
48 | 6 | 2,415 | 82 | ||
49 | 6 | 2,430 | 135 | ||
50 | 5 | 2,448 | 87 | ||
51 | 4 | 2,449 | 107 | ||
52 | 5 | 2,495 |
99 |
||
průměr / prům.počet hlasů | 1,885 | 98 | |||
odchylka |
0,306 | ||||
Pozn.: |
V předmětu Chirurgie 5. ročník dětská/dospělá část bylo odevzdáno významně méně hlasů než v ostatních předmětech. Předmět Farmakologie nebyl hodnocen vůbec (v tomto školním roce z předmětu nebyla zkouška). |
pořadí | předmět | rok | průměr | počet hlasů | |
1 | Tělovýchovné lékařství | 4 | 1,123 | 130 | |
2 | Soudní lékařství | 4 | 1,152 | 92 | |
3 | Chirurgie dospělá | 5 | 1,238 | 21 | |
4 | Psychiatrie | 5 | 1,244 | 78 | |
5 | Infekční lékařství | 5 | 1,255 | 98 | |
6 | Chirurgie | 4 | 1,258 | 62 | |
7 | Otorinolaryngologie | 4 | 1,286 | 112 | |
8 | První pomoc | 1 | 1,302 | 116 | |
9 | Urologie | 5 | 1,358 | 81 | |
10 | Interna | 4 | 1,393 | 61 | |
11 | Dermatovenerologie | 5 | 1,402 | 87 | |
12 | Chirurgie dětská | 5 | 1,417 | 24 | |
13 | Zobrazovací metody | 4 | 1,420 | 119 | |
14 | Biochemie I | 1 | 1,423 | 123 | |
15 | Lékařská biologie II. | 2 | 1,433 | 157 | |
16 | Onkologie | 5 | 1,435 | 85 | |
17 | Neurologie dětská | 5 | 1,436 | 94 | |
18 | Stomatologie | 4 | 1,437 | 103 | |
19 | Patologická fyziologie | 3 | 1,453 | 137 | |
20 | Patologie | 3 | 1,453 | 139 | |
21 | Pediatrie | 4 | 1,455 | 123 | |
22 | Lékařská mikrobiologie | 3 | 1,471 | 136 | |
23 | Klinická biochemie | 5 | 1,473 | 93 | |
24 | Latinská terminologie | 1 | 1,489 | 94 | |
25 | Ošetřovatelství | 2 | 1,493 | 136 | |
26 | Veřejné zdravotnictví | 6 | 1,500 | 60 | |
27 | Neurologie dospělá | 5 | 1,534 | 88 | |
28 | Praktické lékařství – úvod | 2 | 1,538 | 65 | |
29 | Anatomie | 1 | 1,548 | 124 | |
30 | 4 | 1,549 | 113 | ||
31 | 3 | 1,562 | 130 | ||
32 | 4 | 1,566 | 83 | ||
33 | 5 | 1,569 | 65 | ||
34 | 4 | 1,585 | 94 | ||
35 | 3 | 1,598 | 92 | ||
36 | 6 | 1,618 | 68 | ||
37 | 1 | 1,621 | 87 | ||
38 | 5 | 1,621 | 95 | ||
39 | 6 | 1,633 | 90 | ||
40 | 2 | 1,636 | 165 | ||
41 | 4 | 1,649 | 57 | ||
42 | 4 | 1,649 | 97 | ||
43 | 2 | 1,650 | 160 | ||
44 | 5 | 1,660 | 97 | ||
45 | 5 | 1,667 | 60 | ||
46 | 4 | 1,681 | 94 | ||
47 | 2 | 1,693 | 127 | ||
48 | 6 | 1,704 | 135 | ||
49 | 2 | 1,744 | 133 | ||
50 | 3 | 1,770 | 87 | ||
51 | 6 | 1,780 | 82 | ||
52 | 1 | 1,827 | 127 | ||
53 | 1 | 1,867 | 128 | ||
54 | 6 | 1,909 | 66 | ||
55 | 5 | 1,957 | 92 | ||
56 | 2 | 2,067 | 104 | ||
57 | 3 |
|
|||
průměr / prům.počet hlasů | 1,540 | 99 | |||
odchylka |
0,193 | ||||
Pozn.: |
V předmětu Chirurgie 5. ročník dětská/dospělá část bylo odevzdáno významně méně hlasů než v ostatních předmětech. Předmět Farmakologie nebyl hodnocen vůbec (v tomto školním roce z předmětu nebyla zkouška). |
Využití logbooku (index praktických dovedností)
pořadí | předmět | rok | průměr | počet hlasů | |
1 | Oční lékařství | 4 | 1,495 | 93 | |
2 | Chirurgie dospělá | 5 | 1,588 | 17 | |
3 | Chirurgie | 4 | 1,863 | 51 | |
4 | Interna | 4 | 1,885 | 52 | |
5 | Otorinolaryngologie | 4 | 1,898 | 108 | |
6 | Chirurgie dětská | 5 | 1,944 | 18 | |
7 | Gynekologie a porodnictví | 6 | 1,978 | 89 | |
8 | Gynekologie a porodnictví | 5 | 2,000 | 52 | |
9 | 5 | 2,038 | 78 | ||
10 | 5 | 56 | |||
11 | 6 | 2,095 | 63 | ||
12 | 5 | 2,113 | 80 | ||
13 | 6 | 2,165 | 79 | ||
14 | 6 | 2,167 | 60 | ||
15 | 4 | 2,178 | 90 | ||
16 | 5 | 2,260 | 77 | ||
17 | 6 | 2,317 |
123 |
||
průměr / prům.počet hlasů | 2,004 | 69,7647059 | |||
odchylka |
0,211 | ||||
Pozn.: | V předmětu Chirurgie 5. ročník dětská/dospělá část bylo odevzdáno významně méně hlasů než v ostatních předmětech. |