Pozn.: Proč je vždy ukázána jen první půlka pracovišť?
Jak jsme zdůraznili v úvodu, celkově je kvalita výuky hodnocena poměrně příznivě a účelem ankety nemá být pranýřování těch, kteří dopadli hůře než jejich kolegové.
Hodnocení každého předmětu zvlášť naleznete zde.
Individuální hodnocení pedagogů
Nejlépe hodnocené předměty – všechny obory
Uvedeny jsou předměty, jejichž celkový výsledek splnil následující kritéria:
1, byl nad mediánem loňského hodnocení výuky (1,66)
2, počet hodnotících studentů byl větší než 25 (medici), resp. 10 (ostatní obory)
obor | ročník | předmět | průměr | počet studentů |
FYZIOB | 3 | Sociální rehabilitace | 1,077 | 11 |
FYZIOB | 1 | Obecná neurofyziologie | 1,141 | 23 |
FYZIOB | 1 | Latina a odborná terminologie | 1,234 | 17 |
FYZIOB | 1 | Základy masážních technik | 1,338 | 21 |
FYZIOB | 1 | Biologie | 1,346 | 21 |
FYZIOB | 3 | Speciální pedagogika | 1,356 | 12 |
FYZIOB | 1 | Anglická terminologie | 1,357 | 23 |
FYZIOB | 3 | Ergoterapie | 1,405 | 15 |
FYZIOB | 1 | Funkční anatomie | 1,415 | 25 |
FYZIOB | 2 | Obecná metodika fyzioterapie | 1,421 | 22 |
FYZIOB | 2 | Metody kinezioterapie | 1,439 | 21 |
FYZIOB | 2 | Patologie | 1,456 | 15 |
FYZIOB | 2 | Klinická praxe | 1,467 | 14 |
FYZIOB | 3 | Tělesná výchova a sport zdravotně postižených | 1,468 | 13 |
FYZIOB | 3 | Psychiatrie | 1,473 | 11 |
FYZIOB | 2 | Patofyziologie | 1,485 | 18 |
FYZIOB | 1 | Biofyzika | 1,513 | 25 |
FYZIOB | 1 | Základy fyzioterapie a vyšetřovací metody | 1,530 | 24 |
FYZIOB | 1 | Základy filosofie a etika | 1,552 | 19 |
FYZIOB | 2 | Neurologie | 1,577 | 13 |
FYZIOB | 1 | Rehabilitační propedeutika | 1,593 | 17 |
FYZIOB | 1 | Fyziologie | 1,596 | 23 |
FYZIOB | 3 | Sociální fyzioterapie | 1,616 | 13 |
FYZIOB | 1 | Psychologie | 1,631 | 25 |
FYZIOB | 1 | Techniky první pomoci | 1,642 | 17 |
FYZION | 1 | Kineziologie | 1,241 | 17 |
FYZION | 1 | Tělovýchovné lékařství | 1,401 | 17 |
FYZION | 1 | Fyzioterapeutické metody | 1,604 | 13 |
OSETR | 2 | Komunikace, komunikační techniky | 1,305 | 12 |
OSETR | 2 | Zdravotnická a sociální psychologie | 1,421 | 11 |
OSETR | 2 | Základy sociologie | 1,543 | 12 |
OSETR | 2 | Seminář k bakalářské práci | 1,642 | 13 |
VSEOB | 5 | Urologie | 1,335 | 108 |
VSEOB | 5 | Infekční lékařství | 1,353 | 139 |
VSEOB | 4 | Soudní lékařství | 1,376 | 83 |
VSEOB | 3 | Patologie | 1,396 | 128 |
VSEOB | 5 | Onkologie | 1,398 | 75 |
VSEOB | 4 | Tělovýchovné lékařství | 1,410 | 119 |
VSEOB | 5 | Psychiatrie | 1,420 | 69 |
VSEOB | 4 | Otorinolaryngologie | 1,426 | 98 |
VSEOB | 2 | Lékařská biologie II. | 1,429 | 96 |
VSEOB | 5 | Dermatovenerologie | 1,472 | 83 |
VSEOB | 3 | Lékařská mikrobiologie | 1,505 | 149 |
VSEOB | 4 | Interna – Pneumologie | 1,527 | 52 |
VSEOB | 6 | Praktické lékařství | 1,543 | 26 |
VSEOB | 5 | Neurologie dětská | 1,547 | 84 |
VSEOB | 1 | Anatomie | 1,562 | 118 |
VSEOB | 1 | Biochemie I. | 1,606 | 118 |
VSEOB | 1 | První pomoc | 1,621 | 119 |
VSEOB | 1 | Latinská terminologie | 1,623 | 96 |
VSEOB | 1 | Histologie | 1,628 | 118 |
VSEOB | 5 | Gynekologie a porodnictví | 1,629 | 42 |
VSEOB | 4 | Zobrazovací metody | 1,631 | 85 |
VSEOB | 2 | Praktické lékařství – úvod | 1,641 | 51 |
VSEOB | 6 | Chirurgie dětská – FN Motol | 1,648 | 45 |
VSEOB | 4 | Nukleární medicína | 1,653 | 72 |
Nejlépe hodnocené předměty – medici
Jmenovitě jsou uvedeny předměty, jejichž celkový výsledek splnil následující kritéria:
1, byl nad mediánem loňského hodnocení výuky (1,66)
2, počet hodnotících studentů byl větší než 25
ročník | předmět | průměr | počet studentů |
5 | Urologie | 1,077 | 108 |
5 | Infekční lékařství | 1,353 | 139 |
4 | Soudní lékařství | 1,376 | 83 |
3 | Patologie | 1,396 | 128 |
5 | Onkologie | 1,398 | 75 |
4 | Tělovýchovné lékařství | 1,410 | 119 |
5 | Psychiatrie | 1,420 | 69 |
4 | Otorinolaryngologie | 1,426 | 98 |
2 | Lékařská biologie II. | 1,429 | 96 |
5 | Dermatovenerologie | 1,472 | 83 |
3 | Lékařská mikrobiologie | 1,505 | 149 |
4 | Interna – Pneumologie | 1,527 | 52 |
6 | Praktické lékařství | 1,543 | 26 |
5 | Neurologie dětská | 1,547 | 84 |
1 | Anatomie | 1,562 | 118 |
1 | Biochemie I. | 1,606 | 118 |
1 | První pomoc | 1,621 | 119 |
1 | Latinská terminologie | 1,623 | 96 |
1 | Histologie | 1,628 | 118 |
5 | Gynekologie a porodnictví | 1,629 | 42 |
4 | Zobrazovací metody | 1,631 | 85 |
2 | Praktické lékařství – úvod | 1,641 | 51 |
6 | Chirurgie dětská – FN Motol | 1,648 | 45 |
4 | Nukleární medicína | 1,653 | 72 |
3 | Patologická fyziologie | 1,662 | 145 |
6 | 1,672 | 53 | |
6 | 1,672 | 34 | |
4 | 1,674 | 100 | |
3 | 1,678 | 116 | |
4 | 1,684 | 122 | |
1 | 1,693 | 82 | |
2 | 1,693 | 78 | |
1 | 1,702 | 127 | |
5 | 1,705 | 78 | |
4 | 1,730 | 60 | |
4 | 1,733 | 53 | |
2 | 1,744 | 89 | |
4 | 1,763 | 31 | |
3 | 1,772 | 99 | |
4 | 1,785 | 96 | |
5 | 1,788 | 69 | |
5 | 1,831 | 106 | |
5 | 1,848 | 72 | |
2 | 1,849 | 84 | |
4 | 1,883 | 135 | |
2 | 1,890 | 99 | |
6 | 1,902 | 37 | |
6 | 1,913 | 56 | |
5 | 1,924 | 56 | |
6 | 1,936 | 39 | |
5 | 1,938 | 55 | |
3 | 1,956 | 103 | |
5 | 1,960 | 27 | |
6 | 1,982 | 49 | |
4 | 1,992 | 105 | |
4 | 2,060 | 134 | |
2 | 2,082 | 118 | |
6 | 2,171 | 54 | |
2 | 2,283 | 84 |
Zlepšení předmětů
ročník | předmět | pořadí | minule | změna |
5 | Gynekologie a porodnictí | 20 | 45 | 25 |
---|---|---|---|---|
1 | Latinská terminologie | 18 | 42 | 24 |
1 | Humanitní základy lékařství | 31 | 53 | 22 |
Kladené otázky
A: Organizaci výuky hodnotím jako: velmi dobrou, dobrou, špatnou, velmi špatnou, nechci odpovědět
B: Dodržování časového harmonogramu hodnotím jako: velmi dobré, dobré, špatné, velmi špatné, nechci odpovědět
C: S informacemi o výuce na webové stránce ústavu/kliniky jsem: velmi spokojen/-a, spíše spokojen/-a, spíše nespokojen/-a, velmi nespokojen/-a, nemohu posoudit
D: Výběr ke studiu oficiálně doporučené literatury hodnotím jako: velmi dobrý, dobrý, špatný, velmi špatný, nechci odpovědět
E: S tvrzením, že výuka je v adekvátní míře podpořena využitím výukových pomůcek: zcela souhlasím, spíše souhlasím, spíše nesouhlasím, zcela nesouhlasím, nechci odpovědět
F: Rozložení počtu hodin mezi teoretickou a praktickou část výuky: bylo adekvátní, mělo být více teorie, mělo být více praktické výuky, výuka není takto dělena, nechci odpovědět
G: Kolika procent přednášek jsem se zúčastnil/-a: 100–75 %, 75–50 %, 50–25 %, 25–0 %, nechci odpovědět
H: S výběrem přednášených témat jsem byl/-a celkově: velmi spokojen/-a, spíše spokojen/-a, spíše nespokojen/-a, velmi nespokojen/-a, nechci odpovědět
I: S tvrzením, že přednášky byly přínosem pro celkové pochopení předmětu: zcela souhlasím, spíše souhlasím, spíše nesouhlasím, zcela nesouhlasím, nechci odpovědět
J: S tvrzením, že přednášky byly převážně dobře připravené (struktura, srozumitelnost): zcela souhlasím, spíše souhlasím, spíše nesouhlasím, zcela nesouhlasím, nechci odpovědět
K: S tvrzením, že semináře (event. praktická cvičení) byly převážně dobře připraveny (výběr témat, struktura semináře): zcela souhlasím, spíše souhlasím, spíše nesouhlasím, zcela nesouhlasím, nechci odpovědět
L: S rozsahem nabízené samostatné práce jsem byl/-a: velmi spokojen/-a, spíše spokojen/-a, spíše nespokojen/-a, velmi nespokojen/-a, nechci odpovědět
M: S částí výuky věnované diskusi (časový prostor, schopnost učitele zodpovědět položené dotazy) jsem byl/-a: velmi spokojen/-a, spíše spokojen/-a, spíše nespokojen/-a, velmi nespokojen/-a, nechci odpovědět
N: S tvrzením, že přístup pracovníků ústavu/kliniky byl vůči studentům převážně vstřícný: zcela souhlasím, spíše souhlasím, spíše nesouhlasím, zcela nesouhlasím, nechci odpovědět
O: S tvrzením, že počet studentů připadajících na jednoho pedagoga byl při praktické výuce adekvátní: zcela souhlasím, spíše souhlasím, spíše nesouhlasím, zcela nesouhlasím, nechci odpovědět
Q: S organizací výuky „u lůžka pacienta“ (tzn. při praktické výuce na lůžkovém oddělení event. ambulancích kliniky/ústavu) jsem byl/-a: velmi spokojen/-a, spíše spokojen/-a, spíše nespokojen/-a, velmi nespokojen/-a, nechci odpovědět
R: Povinnosti dané logbookem (indexem praktických dovedností) ústav/klinika: aktivně umožňuje plnit, umožňuje plnit na požádání, formálně stvrzuje, neumožňuje plnit, nechci odpovědět
Hodnocení předmětů po otázkách