Anketa 2007/2008 v statistických analysách a grafech

Pozn.: Proč je vždy ukázána jen první půlka pracovišť?
 
Jak jsme zdůraznili v úvodu, celkově je kvalita výuky hodnocena poměrně příznivě a účelem ankety nemá být pranýřování těch, kteří dopadli hůře než jejich kolegové.
 
Hodnocení každého předmětu zvlášť naleznete zde.
 

Individuální hodnocení pedagogů


 

Nejlépe hodnocené předměty – všechny obory

Uvedeny jsou předměty, jejichž celkový výsledek splnil následující kritéria:
1, byl nad mediánem loňského hodnocení výuky (1,66)
2, počet hodnotících studentů byl větší než 25 (medici), resp. 10 (ostatní obory)

 

obor ročník předmět průměr počet studentů
FYZIOB 3 Sociální rehabilitace 1,077 11
FYZIOB 1 Obecná neurofyziologie 1,141 23
FYZIOB 1 Latina a odborná terminologie 1,234 17
FYZIOB 1 Základy masážních technik 1,338 21
FYZIOB 1 Biologie 1,346 21
FYZIOB 3 Speciální pedagogika 1,356 12
FYZIOB 1 Anglická terminologie 1,357 23
FYZIOB 3 Ergoterapie 1,405 15
FYZIOB 1 Funkční anatomie 1,415 25
FYZIOB 2 Obecná metodika fyzioterapie 1,421 22
FYZIOB 2 Metody kinezioterapie 1,439 21
FYZIOB 2 Patologie 1,456 15
FYZIOB 2 Klinická praxe 1,467 14
FYZIOB 3 Tělesná výchova a sport zdravotně postižených 1,468 13
FYZIOB 3 Psychiatrie 1,473 11
FYZIOB 2 Patofyziologie 1,485 18
FYZIOB 1 Biofyzika 1,513 25
FYZIOB 1 Základy fyzioterapie a vyšetřovací metody 1,530 24
FYZIOB 1 Základy filosofie a etika 1,552 19
FYZIOB 2 Neurologie 1,577 13
FYZIOB 1 Rehabilitační propedeutika 1,593 17
FYZIOB 1 Fyziologie 1,596 23
FYZIOB 3 Sociální fyzioterapie 1,616 13
FYZIOB 1 Psychologie 1,631 25
FYZIOB 1 Techniky první pomoci 1,642 17
FYZION 1 Kineziologie 1,241 17
FYZION 1 Tělovýchovné lékařství 1,401 17
FYZION 1 Fyzioterapeutické metody 1,604 13
OSETR 2 Komunikace, komunikační techniky 1,305 12
OSETR 2 Zdravotnická a sociální psychologie 1,421 11
OSETR 2 Základy sociologie 1,543 12
OSETR 2 Seminář k bakalářské práci 1,642 13
VSEOB 5 Urologie 1,335 108
VSEOB 5 Infekční lékařství 1,353 139
VSEOB 4 Soudní lékařství 1,376 83
VSEOB 3 Patologie 1,396 128
VSEOB 5 Onkologie 1,398 75
VSEOB 4 Tělovýchovné lékařství 1,410 119
VSEOB 5 Psychiatrie 1,420 69
VSEOB 4 Otorinolaryngologie 1,426 98
VSEOB 2 Lékařská biologie II. 1,429 96
VSEOB 5 Dermatovenerologie 1,472 83
VSEOB 3 Lékařská mikrobiologie 1,505 149
VSEOB 4 Interna – Pneumologie 1,527 52
VSEOB 6 Praktické lékařství 1,543 26
VSEOB 5 Neurologie dětská 1,547 84
VSEOB 1 Anatomie 1,562 118
VSEOB 1 Biochemie I. 1,606 118
VSEOB 1 První pomoc 1,621 119
VSEOB 1 Latinská terminologie 1,623 96
VSEOB 1 Histologie 1,628 118
VSEOB 5 Gynekologie a porodnictví 1,629 42
VSEOB 4 Zobrazovací metody 1,631 85
VSEOB 2 Praktické lékařství – úvod 1,641 51
VSEOB 6 Chirurgie dětská – FN Motol 1,648 45
VSEOB 4 Nukleární medicína 1,653 72

 

Nejlépe hodnocené předměty – medici

Jmenovitě jsou uvedeny předměty, jejichž celkový výsledek splnil následující kritéria:
1, byl nad mediánem loňského hodnocení výuky (1,66)
2, počet hodnotících studentů byl větší než 25

 

ročník předmět průměr počet studentů
5 Urologie 1,077 108
5 Infekční lékařství 1,353 139
4 Soudní lékařství 1,376 83
3 Patologie 1,396 128
5 Onkologie 1,398 75
4 Tělovýchovné lékařství 1,410 119
5 Psychiatrie 1,420 69
4 Otorinolaryngologie 1,426 98
2 Lékařská biologie II. 1,429 96
5 Dermatovenerologie 1,472 83
3 Lékařská mikrobiologie 1,505 149
4 Interna – Pneumologie 1,527 52
6 Praktické lékařství 1,543 26
5 Neurologie dětská 1,547 84
1 Anatomie 1,562 118
1 Biochemie I. 1,606 118
1 První pomoc 1,621 119
1 Latinská terminologie 1,623 96
1 Histologie 1,628 118
5 Gynekologie a porodnictví 1,629 42
4 Zobrazovací metody 1,631 85
2 Praktické lékařství – úvod 1,641 51
6 Chirurgie dětská – FN Motol 1,648 45
4 Nukleární medicína 1,653 72
3 Patologická fyziologie 1,662 145
6   1,672 53
6   1,672 34
4   1,674 100
3   1,678 116
4   1,684 122
1   1,693 82
2   1,693 78
1   1,702 127
5   1,705 78
4   1,730 60
4   1,733 53
2   1,744 89
4   1,763 31
3   1,772 99
4   1,785 96
5   1,788 69
5   1,831 106
5   1,848 72
2   1,849 84
4   1,883 135
2   1,890 99
6   1,902 37
6   1,913 56
5   1,924 56
6   1,936 39
5   1,938 55
3   1,956 103
5   1,960 27
6   1,982 49
4   1,992 105
4   2,060 134
2   2,082 118
6   2,171 54
2   2,283 84

 

Zlepšení předmětů

ročník předmět pořadí minule změna
5 Gynekologie a porodnictí 20 45 25
1 Latinská terminologie 18 42 24
1 Humanitní základy lékařství 31 53 22

 

Kladené otázky

A: Organizaci výuky hodnotím jako: velmi dobrou, dobrou, špatnou, velmi špatnou, nechci odpovědět
B: Dodržování časového harmonogramu hodnotím jako: velmi dobré, dobré, špatné, velmi špatné, nechci odpovědět
C: S informacemi o výuce na webové stránce ústavu/kliniky jsem: velmi spokojen/-a, spíše spokojen/-a, spíše nespokojen/-a, velmi nespokojen/-a, nemohu posoudit
D: Výběr ke studiu oficiálně doporučené literatury hodnotím jako: velmi dobrý, dobrý, špatný, velmi špatný, nechci odpovědět
E: S tvrzením, že výuka je v adekvátní míře podpořena využitím výukových pomůcek: zcela souhlasím, spíše souhlasím, spíše nesouhlasím, zcela nesouhlasím, nechci odpovědět
F: Rozložení počtu hodin mezi teoretickou a praktickou část výuky: bylo adekvátní, mělo být více teorie, mělo být více praktické výuky, výuka není takto dělena, nechci odpovědět
G: Kolika procent přednášek jsem se zúčastnil/-a: 100–75 %, 75–50 %, 50–25 %, 25–0 %, nechci odpovědět
H: S výběrem přednášených témat jsem byl/-a celkově: velmi spokojen/-a, spíše spokojen/-a, spíše nespokojen/-a, velmi nespokojen/-a, nechci odpovědět
I: S tvrzením, že přednášky byly přínosem pro celkové pochopení předmětu: zcela souhlasím, spíše souhlasím, spíše nesouhlasím, zcela nesouhlasím, nechci odpovědět
J: S tvrzením, že přednášky byly převážně dobře připravené (struktura, srozumitelnost): zcela souhlasím, spíše souhlasím, spíše nesouhlasím, zcela nesouhlasím, nechci odpovědět
K: S tvrzením, že semináře (event. praktická cvičení) byly převážně dobře připraveny (výběr témat, struktura semináře): zcela souhlasím, spíše souhlasím, spíše nesouhlasím, zcela nesouhlasím, nechci odpovědět
L: S rozsahem nabízené samostatné práce jsem byl/-a: velmi spokojen/-a, spíše spokojen/-a, spíše nespokojen/-a, velmi nespokojen/-a, nechci odpovědět
M: S částí výuky věnované diskusi (časový prostor, schopnost učitele zodpovědět položené dotazy) jsem byl/-a: velmi spokojen/-a, spíše spokojen/-a, spíše nespokojen/-a, velmi nespokojen/-a, nechci odpovědět
N: S tvrzením, že přístup pracovníků ústavu/kliniky byl vůči studentům převážně vstřícný: zcela souhlasím, spíše souhlasím, spíše nesouhlasím, zcela nesouhlasím, nechci odpovědět
O: S tvrzením, že počet studentů připadajících na jednoho pedagoga byl při praktické výuce adekvátní: zcela souhlasím, spíše souhlasím, spíše nesouhlasím, zcela nesouhlasím, nechci odpovědět
Q: S organizací výuky „u lůžka pacienta“ (tzn. při praktické výuce na lůžkovém oddělení event. ambulancích kliniky/ústavu) jsem byl/-a: velmi spokojen/-a, spíše spokojen/-a, spíše nespokojen/-a, velmi nespokojen/-a, nechci odpovědět
R: Povinnosti dané logbookem (indexem praktických dovedností) ústav/klinika: aktivně umožňuje plnit, umožňuje plnit na požádání, formálně stvrzuje, neumožňuje plnit, nechci odpovědět
 

Hodnocení předmětů po otázkách

Organizaci výuky hodnotím jako:
ročník předmět A počet studentů
4 Soudní lékařství 1,24 83
3 Patologie 1,27 128
2 Lékařská biologie II. 1,32 96
5 Urologie 1,32 108
5 Infekční lékařství 1,35 139
4 Otorinolaryngologie 1,37 98
5 Onkologie 1,37 75
1 až 3 Tělesná výchova 1,40 40
5 Dermatovenerologie 1,46 83
4 Tělovýchovné lékařství 1,46 119
5 Psychiatrie 1,48 69
3 Lékařská mikrobiologie 1,48 149
5 Neurologie dětská 1,51 84
4 Interna – Pneumologie 1,52 52
4 Zobrazovací metody 1,54 85
4 Chirurgie dětská – FN Motol 1,57 7
1 Latinská terminologie 1,57 96
6 Chirurgie dětská – FN Motol 1,58 45
1 Anatomie 1,60 118
6 Gynekologie a porodnictví 1,60 53
4 Pediatrie 1,61 31
1 První pomoc 1,61 119
4 Stomatologie 1,61 122
1 Biochemie I. 1,64 118
4 Lékařská etika a psychologie 1,65 60
1 Histologie 1,66 118
2 Praktické lékařství – úvod 1,67 51
4 Epidemiologie 1,68 100
3 Imunologie 1,69 116
6 Praktické lékařství 1,69 26
1 Humanitní základy lékařství 1,70 82
3 Klinická propedeutika – pediatrická část 1,72 99
    1,73 78
    1,74 34
    1,74 42
    1,74 89
    1,75 72
    1,77 145
    1,77 96
    1,80 127
    1,81 78
    1,82 106
    1,83 12
    1,87 53
    1,89 55
    1,92 39
    1,93 69
    1,96 25
    1,98 135
    2,00 72
    2,00 37
    2,01 103
    2,02 56
    2,05 99
    2,06 84
    2,07 105
    2,11 27
    2,13 15
    2,18 56
    2,20 49
    2,24 118
    2,46 54
    2,51 134
    2,56 84

 

Dodržování časového harmonogramu hodnotím jako:
ročník předmět B počet studentů
1 až 3 Tělesná výchova 1,23 40
4 Soudní lékařství 1,24 83
2 Lékařská biologie II. 1,25 96
4 Tělovýchovné lékařství 1,30 119
4 Otorinolaryngologie 1,33 98
1 Histologie 1,33 118
3 Lékařská mikrobiologie 1,40 149
4 Interna – Pneumologie 1,42 52
5 Onkologie 1,45 75
6 Praktické lékařství 1,46 26
4 Lékařská etika a psychologie 1,47 60
1 Biofyzika 1,47 127
4 Epidemiologie 1,47 100
5 Psychiatrie 1,49 69
3 Imunologie 1,50 116
5 Neurologie dětská 1,52 84
3 Patologie 1,53 128
1 První pomoc 1,54 119
5 Klinická biochemie 1,55 106
1 Humanitní základy lékařství 1,55 82
6 Neodkladná péče 1,56 34
2 Ošetřovatelství 1,56 89
1 Biochemie I. 1,57 118
4 Zobrazovací metody 1,59 85
5 Urologie 1,59 108
3 Patologická fyziologie 1,60 145
4 Veřejné zdravotnictví 1,60 135
5 Dermatovenerologie 1,60 83
2 Fyziologie 1,60 78
1 Latinská terminologie 1,61 96
4 Oční lékařství 1,62 96
3 Klinická propedeutika – pediatrická část 1,63 99
2 Praktické lékařství – úvod 1,63 51
    1,64 139
    1,64 45
    1,65 31
    1,66 53
    1,66 72
    1,71 53
    1,72 99
    1,73 84
    1,73 118
    1,75 103
    1,76 42
    1,78 78
    1,79 122
    1,79 72
    1,81 69
    1,81 27
    1,84 118
    1,86 37
    1,88 56
    1,89 55
    1,90 39
    1,91 105
    1,92 84
    1,92 12
    2,00 7
    2,00 49
    2,02 54
    2,05 56
    2,07 15
    2,19 134
    2,44 25

 

S informacemi o výuce na webové stránce ústavu/kliniky jsem:
ročník předmět C počet studentů
1 Biofyzika 1,18 127
3 Imunologie 1,38 116
1 až 3 Tělesná výchova 1,42 40
1 Anatomie 1,42 118
2 Fyziologie 1,56 78
2 Lékařská informatika 1,56 99
4 Chirurgie dětská – FN Motol 1,57 7
4 Chirurgie – ÚVN 1,70 12
5 Infekční lékařství 1,72 139
4 Tělovýchovné lékařství 1,72 119
2 Biochemie II. 1,76 84
3 Patologie 1,79 128
5 Urologie 1,79 108
3 Patologická fyziologie 1,80 145
5 Onkologie 1,80 75
4 Otorinolaryngologie 1,81 98
5 Klinická genetika 1,82 72
5 Psychiatrie 1,83 69
5 Interna 1,84 56
6 Neodkladná péče 1,85 34
4 Soudní lékařství 1,85 83
5 Dermatovenerologie 1,87 83
4 Interna – Pneumologie 1,88 52
1 Histologie 1,88 118
4 Chirurgie dospělá – FN Motol 1,90 25
4 Stomatologie 1,93 122
5 Neurologie dospělá 1,97 78
2 Lékařská biologie II. 1,99 96
4 Interna 2,00 53
4 Zobrazovací metody 2,01 85
5 Klinická biochemie 2,04 106
6 Interna – Pneumologie 2,06 39
2 Praktické lékařství – úvod 2,06 51
5 Neurologie dětská 2,06 84
    2,08 53
    2,09 55
    2,09 149
    2,09 42
    2,11 134
    2,12 72
    2,13 100
    2,17 49
    2,17 99
    2,18 96
    2,19 118
    2,20 15
    2,23 31
    2,25 45
    2,25 69
    2,26 27
    2,28 54
    2,28 118
    2,30 37
    2,30 60
    2,30 96
    2,31 26
    2,32 135
    2,45 105
    2,45 89
    2,49 84
    2,51 56
    2,54 103
    2,61 82
    2,73 119

 

Výběr ke studiu oficiálně doporučené literatury hodnotím jako:
ročník předmět D počet studentů
4 Soudní lékařství 1,18 83
1 Anatomie 1,31 118
5 Urologie 1,38 108
4 Epidemiologie 1,38 100
4 Chirurgie dětská – FN Motol 1,43 7
3 Imunologie 1,43 116
6 Interna – Pneumologie 1,49 39
4 Interna – Pneumologie 1,53 52
4 Otorinolaryngologie 1,54 98
5 Neurologie dětská 1,55 84
1 Latinská terminologie 1,58 96
5 Gynekologie a porodnictví 1,59 42
5 Onkologie 1,61 75
4 Farmakologie 1,62 134
5 Psychiatrie 1,64 69
2 Ošetřovatelství 1,64 89
6 Gynekologie a porodnictví 1,64 53
6 Chirurgie dětská – FN Motol 1,64 45
2 Fyziologie 1,65 78
4 Interna 1,65 53
5 Interna 1,67 56
4 Tělovýchovné lékařství 1,68 119
4 Oční lékařství 1,69 96
3 Lékařská mikrobiologie 1,69 149
6 Neodkladná péče 1,70 34
5 Neurologie dospělá 1,70 78
4 Zobrazovací metody 1,71 85
5 Infekční lékařství 1,73 139
3 Patologická fyziologie 1,76 145
2 Lékařská biologie II. 1,76 96
5 Pediatrie 1,76 55
5 Dermatovenerologie 1,77 83
1 Humanitní základy lékařství 1,77 82
    1,79 127
    1,79 72
    1,80 49
    1,80 106
    1,81 118
    1,81 60
    1,82 118
    1,83 37
    1,88 25
    1,88 56
    1,88 99
    1,92 12
    1,92 128
    1,93 84
    1,93 103
    1,97 31
    2,00 118
    2,00 72
    2,00 51
    2,01 119
    2,03 99
    2,06 40
    2,07 84
    2,08 27
    2,08 15
    2,13 26
    2,21 69
    2,28 135
    2,78 122
    2,85 54
    3,08 105

 

S tvrzením, že výuka je v adekvátní míře podpořena využitím výukových pomůcek:
ročník předmět E počet studentů
1 až 3 Tělesná výchova 1,13 40
5 Urologie 1,28 108
4 Otorinolaryngologie 1,29 98
3 Patologie 1,39 128
1 Histologie 1,41 118
5 Dermatovenerologie 1,42 83
2 Lékařská biologie II. 1,43 96
5 Infekční lékařství 1,45 139
3 Lékařská mikrobiologie 1,46 149
1 Biochemie I. 1,47 118
5 Gynekologie a porodnictví 1,48 42
4 Soudní lékařství 1,52 83
5 Neurologie dětská 1,56 84
4 Chirurgie dětská – FN Motol 1,57 7
5 Onkologie 1,58 75
4 Tělovýchovné lékařství 1,58 119
3 Patologická fyziologie 1,59 145
1 Anatomie 1,60 118
6 Praktické lékařství 1,63 26
5 Neurologie dospělá 1,64 78
2 Lékařská informatika 1,64 99
2 Praktické lékařství – úvod 1,65 51
1 Biofyzika 1,66 127
4 Oční lékařství 1,67 96
5 Psychiatrie 1,67 69
4 Interna – Pneumologie 1,67 52
4 Zobrazovací metody 1,71 85
3 Klinická propedeutika – pediatrická část 1,72 99
4 Chirurgie – ÚVN 1,75 12
2 Biochemie II. 1,76 84
4 Pediatrie 1,77 31
    1,79 119
    1,79 25
    1,80 72
    1,84 45
    1,85 53
    1,87 53
    1,87 103
    1,88 78
    1,89 96
    1,92 122
    1,93 27
    1,94 118
    1,99 100
    2,00 116
    2,03 37
    2,03 34
    2,04 55
    2,06 105
    2,06 69
    2,11 60
    2,11 56
    2,11 56
    2,19 134
    2,24 39
    2,25 106
    2,25 49
    2,26 72
    2,27 15
    2,30 84
    2,35 135
    2,46 54

 

Rozložení počtu hodin mezi teoretickou a praktickou část výuky
ročník předmět F počet studentů
5 Gynekologie a porodnictví 1,07 42
5 Psychiatrie 1,11 69
5 Urologie 1,13 108
5 Onkologie 1,14 75
5 Infekční lékařství 1,16 139
5 Dermatovenerologie 1,16 83
2 Lékařská biologie II. 1,19 96
1 Biochemie I. 1,19 118
4 Chirurgie dětská – FN Motol 1,21 7
4 Lékařská etika a psychologie 1,23 60
4 Interna – Pneumologie 1,23 52
5 Neurologie dětská 1,23 84
6 Praktické lékařství 1,24 26
2 Biochemie II. 1,25 84
3 Lékařská mikrobiologie 1,26 149
1 Histologie 1,27 118
5 Neurologie dospělá 1,27 78
1 až 3 Tělesná výchova 1,29 40
6 Chirurgie dětská – FN Motol 1,30 45
6 Gynekologie a porodnictví 1,31 53
4 Tělovýchovné lékařství 1,32 119
4 Nukleární medicína 1,33 72
2 Praktické lékařství – úvod 1,33 51
5 Ortopedie 1,34 69
3 Patologická fyziologie 1,36 145
1 Biofyzika 1,38 127
4 Interna 1,40 53
4 Soudní lékařství 1,40 83
2 Fyziologie 1,40 78
3 Patologie 1,42 128
    1,46 98
    1,47 39
    1,49 56
    1,49 118
    1,51 100
    1,51 135
    1,52 134
    1,55 34
    1,56 56
    1,56 25
    1,56 116
    1,57 99
    1,60 118
    1,62 119
    1,63 31
    1,65 72
    1,67 37
    1,68 103
    1,69 15
    1,69 55
    1,75 12
    1,75 49
    1,76 122
    1,76 106
    1,83 85
    1,85 99
    1,87 96
    1,88 54
    1,90 105
    1,94 27

 

Kolika procent přednášek jsem se zúčastnil/-a
ročník předmět G počet studentů
3 Patologie 1,21 128
1 až 3 Tělesná výchova 1,24 40
1 První pomoc 1,58 119
1 Anatomie 1,58 118
1 Histologie 1,62 118
2 Lékařská biologie II. 1,64 96
1 Humanitní základy lékařství 1,73 82
2 Fyziologie 1,94 78
2 Ošetřovatelství 2,14 89
2 Embryologie a vývojová biologie 2,19 118
    2,26 127
    2,30 118
    2,32 149
    2,51 84
    2,77 145
    2,96 116
    2,98 99
    3,14 99
    3,20 103
    3,38 134

 

S výběrem přednášených témat jsem byl/-a celkově
ročník předmět H počet studentů
3 Patologie 1,34 128
1 až 3 Tělesná výchova 1,36 40
1 Anatomie 1,44 118
1 První pomoc 1,45 119
1 Histologie 1,47 118
2 Lékařská biologie II. 1,51 96
6 Praktické lékařství 1,60 26
2 Fyziologie 1,68 78
2 Praktické lékařství – úvod 1,68 51
3 Lékařská mikrobiologie 1,70 149
3 Imunologie 1,77 116
    1,79 82
    1,81 89
    1,83 118
    1,86 145
    1,92 134
    1,93 84
    1,94 127
    1,95 99
    2,09 118
    2,11 103
    2,47 99

 

S tvrzením, že přednášky byly přínosem pro celkové pochopení předmětu
ročník předmět I počet studentů
3 Patologie 1,23 128
1 až 3 Tělesná výchova 1,44 40
2 Lékařská biologie II. 1,53 96
1 První pomoc 1,61 119
6 Praktické lékařství 1,63 26
1 Anatomie 1,64 118
2 Praktické lékařství – úvod 1,73 51
1 Histologie 1,73 118
3 Lékařská mikrobiologie 1,73 149
2 Fyziologie 1,73 78
1 Humanitní základy lékařství 1,93 82
    1,94 145
    1,95 89
    1,96 118
    2,02 127
    2,02 116
    2,05 99
    2,17 134
    2,27 84
    2,28 103
    2,61 118
    2,64 99

 

S tvrzením, že přednášky byly převážně dobře připravené (struktura, srozumitelnost)
ročník předmět J počet studentů
1 až 3 Tělesná výchova 1,18 40
3 Patologie 1,31 128
1 Anatomie 1,36 118
2 Lékařská biologie II. 1,45 96
1 První pomoc 1,47 119
1 Humanitní základy lékařství 1,56 82
3 Lékařská mikrobiologie 1,59 149
1 Histologie 1,60 118
2 Fyziologie 1,61 78
2 Ošetřovatelství 1,73 89
    1,78 118
    1,81 99
    1,81 127
    1,82 145
    1,83 116
    2,07 103
    2,07 134
    2,23 84
    2,29 118
    2,37 99

 

S tvrzením, že semináře (event. praktická cvičení) byly převážně dobře připraveny
(výběr témat, struktura semináře)
ročník předmět K počet studentů
1 až 3 Tělesná výchova 1,23 40
5 Infekční lékařství 1,30 139
5 Urologie 1,32 108
2 Lékařská biologie II. 1,34 96
4 Soudní lékařství 1,35 83
5 Onkologie 1,36 75
4 Otorinolaryngologie 1,37 98
1 Biochemie I. 1,40 118
3 Patologie 1,41 128
1 První pomoc 1,41 119
4 Tělovýchovné lékařství 1,43 119
3 Lékařská mikrobiologie 1,43 149
5 Neurologie dětská 1,43 84
5 Dermatovenerologie 1,45 83
5 Psychiatrie 1,47 69
6 Praktické lékařství 1,48 26
1 Latinská terminologie 1,48 96
4 Zobrazovací metody 1,49 85
4 Pediatrie 1,52 31
1 Anatomie 1,53 118
4 Chirurgie dětská – FN Motol 1,57 7
4 Chirurgie – ÚVN 1,58 12
5 Gynekologie a porodnictví 1,59 42
6 Gynekologie a porodnictví 1,60 53
4 Stomatologie 1,61 122
4 Interna – Pneumologie 1,61 52
4 Lékařská etika a psychologie 1,63 60
6 Chirurgie dětská – FN Motol 1,64 45
6 Neodkladná péče 1,65 34
4 Epidemiologie 1,66 100
1 Humanitní základy lékařství 1,69 82
2 Lékařská informatika 1,70 99
2 Ošetřovatelství 1,70 89
    1,71 99
    1,72 25
    1,72 145
    1,74 72
    1,75 96
    1,76 78
    1,76 55
    1,77 53
    1,78 56
    1,78 51
    1,84 118
    1,86 103
    1,90 49
    1,91 56
    1,92 37
    1,92 127
    1,93 116
    1,94 105
    1,94 106
    1,95 84
    2,00 69
    2,03 39
    2,04 27
    2,05 135
    2,10 78
    2,10 72
    2,20 15
    2,30 54
    2,42 118
    2,56 134
    2,62 84

 

S rozsahem nabízené samostatné práce jsem byl/-a
ročník předmět L počet studentů
5 Urologie 1,16 108
5 Infekční lékařství 1,34 139
1 až 3 Tělesná výchova 1,41 40
4 Chirurgie dětská – FN Motol 1,43 7
6 Praktické lékařství 1,44 26
3 Patologie 1,45 128
5 Psychiatrie 1,46 69
2 Lékařská biologie II. 1,48 96
5 Onkologie 1,49 75
3 Imunologie 1,54 116
3 Lékařská mikrobiologie 1,54 149
5 Neurologie dětská 1,55 84
4 Interna – Pneumologie 1,56 52
5 Gynekologie a porodnictví 1,60 42
4 Tělovýchovné lékařství 1,62 119
4 Nukleární medicína 1,62 72
4 Soudní lékařství 1,62 83
1 Biochemie I. 1,63 118
4 Otorinolaryngologie 1,64 98
5 Neurologie dospělá 1,65 78
6 Chirurgie dětská – FN Motol 1,68 45
3 Klinická propedeutika – interní část 1,69 103
5 Dermatovenerologie 1,69 83
2 Praktické lékařství – úvod 1,70 51
2 Lékařská informatika 1,72 99
5 Ortopedie 1,74 69
4 Epidemiologie 1,74 100
4 Chirurgie – ÚVN 1,75 12
4 Interna 1,75 53
1 Histologie 1,76 118
3 Patologická fyziologie 1,76 145
    1,79 99
    1,83 60
    1,84 118
    1,87 119
    1,87 84
    1,87 78
    1,92 25
    1,94 31
    1,94 53
    1,94 127
    1,97 122
    1,98 56
    1,99 85
    1,99 96
    2,03 106
    2,04 56
    2,08 72
    2,15 134
    2,15 34
    2,16 135
    2,17 118
    2,17 37
    2,17 49
    2,26 39
    2,30 55
    2,33 15
    2,33 54
    2,36 105
    2,38 27

 

S částí výuky věnované diskusi (časový prostor, schopnost učitele zodpovědět
položené dotazy) jsem byl/-a
ročník předmět M počet studentů
4 Tělovýchovné lékařství 1,14 119
5 Infekční lékařství 1,17 139
1 až 3 Tělesná výchova 1,20 40
5 Psychiatrie 1,20 69
4 Soudní lékařství 1,26 83
1 První pomoc 1,27 119
3 Lékařská mikrobiologie 1,28 149
4 Chirurgie dětská – FN Motol 1,29 7
4 Otorinolaryngologie 1,29 98
5 Urologie 1,30 108
5 Onkologie 1,32 75
3 Patologie 1,34 128
2 Lékařská biologie II. 1,36 96
4 Stomatologie 1,38 122
6 Neodkladná péče 1,39 34
5 Dermatovenerologie 1,40 83
4 Chirurgie dospělá – FN Motol 1,40 25
1 Humanitní základy lékařství 1,40 82
5 Neurologie dětská 1,43 84
4 Interna – Pneumologie 1,44 52
4 Zobrazovací metody 1,45 85
6 Praktické lékařství 1,48 26
3 Klinická propedeutika – pediatrická část 1,48 99
3 Patologická fyziologie 1,49 145
2 Ošetřovatelství 1,49 89
1 Biochemie I. 1,50 118
5 Gynekologie a porodnictví 1,50 42
4 Interna 1,51 53
6 Gynekologie a porodnictví 1,51 53
6 Chirurgie dětská – FN Motol 1,51 45
4 Pediatrie 1,52 31
5 Klinická biochemie 1,52 106
4 Epidemiologie 1,53 100
    1,55 55
    1,55 69
    1,55 103
    1,57 51
    1,57 72
    1,58 12
    1,58 78
    1,61 116
    1,61 96
    1,63 72
    1,63 56
    1,63 56
    1,64 118
    1,65 37
    1,65 135
    1,68 60
    1,72 96
    1,75 105
    1,75 78
    1,78 27
    1,79 39
    1,80 99
    1,81 134
    1,82 49
    1,87 84
    1,89 118
    1,93 15
    1,99 118
    2,01 127
    2,08 54
    2,70 84

 

S tvrzením, že přístup pracovníků ústavu/kliniky byl vůči studentům převážně vstřícný
ročník předmět N počet studentů
4 Soudní lékařství 1,05 83
5 Infekční lékařství 1,10 139
3 Lékařská mikrobiologie 1,12 149
5 Psychiatrie 1,13 69
1 Biochemie I. 1,14 118
4 Zobrazovací metody 1,14 85
4 Tělovýchovné lékařství 1,15 119
5 Onkologie 1,18 75
6 Neodkladná péče 1,18 34
5 Urologie 1,21 108
4 Veřejné zdravotnictví 1,23 135
1 Anatomie 1,24 118
4 Stomatologie 1,24 122
3 Patologická fyziologie 1,24 145
5 Dermatovenerologie 1,27 83
6 Praktické lékařství 1,27 26
3 Patologie 1,27 128
1 Humanitní základy lékařství 1,28 82
1 První pomoc 1,29 119
3 Imunologie 1,29 116
2 Fyziologie 1,29 78
1 Biofyzika 1,30 127
4 Nukleární medicína 1,31 72
5 Klinická genetika 1,31 72
2 Lékařská biologie II. 1,35 96
4 Otorinolaryngologie 1,37 98
2 Ošetřovatelství 1,38 89
4 Epidemiologie 1,39 100
2 Praktické lékařství – úvod 1,41 51
4 Farmakologie 1,43 134
3 Klinická propedeutika – pediatrická část 1,44 99
5 Ortopedie 1,45 69
1 Latinská terminologie 1,46 96
      40
      99
      84
      60
      105
      106
      96
      42
      118
      7
      118
      84
      52
      53
      78
      27
      45
      53
      103
      56
      49
      37
      25
      15
      31
      54
      39
      84
      55
      56
      12

 

S tvrzením, že počet studentů připadajících na jednoho pedagoga byl při praktické
výuce adekvátní
ročník předmět O počet studentů
6 Praktické lékařství 1,16 26
1 První pomoc 1,21 119
4 Soudní lékařství 1,22 83
2 Praktické lékařství – úvod 1,27 51
1 Biochemie I. 1,29 118
4 Epidemiologie 1,31 100
4 Tělovýchovné lékařství 1,32 119
2 Fyziologie 1,32 78
4 Lékařská etika a psychologie 1,34 60
6 Neodkladná péče 1,41 34
4 Veřejné zdravotnictví 1,41 135
3 Lékařská mikrobiologie 1,42 149
2 Lékařská biologie II. 1,42 96
2 Lékařská informatika 1,42 99
3 Imunologie 1,43 116
3 Patologická fyziologie 1,43 145
4 Interna – Pneumologie 1,44 52
2 Biochemie II. 1,48 84
4 Nukleární medicína 1,50 72
4 Zobrazovací metody 1,55 85
3 Patologie 1,55 128
5 Urologie 1,57 108
4 Chirurgie dětská – FN Motol 1,57 7
5 Infekční lékařství 1,59 139
4 Stomatologie 1,64 122
5 Neurologie dětská 1,64 84
4 Otorinolaryngologie 1,66 98
5 Psychiatrie 1,66 69
5 Klinická biochemie 1,67 106
5 Neurologie dospělá 1,68 78
    1,71 105
    1,71 72
    1,74 134
    1,74 69
    1,75 127
    1,77 118
    1,77 75
    1,78 42
    1,79 118
    1,83 12
    1,85 99
    1,87 31
    1,87 103
    1,91 45
    1,94 53
    1,95 118
    1,96 83
    2,04 56
    2,11 37
    2,12 25
    2,13 53
    2,20 39
    2,23 56
    2,28 27
    2,31 49
    2,31 96
    2,37 55
    2,50 15
    2,54 54

 

S organizací výuky „u lůžka pacienta“ (tzn. při praktické výuce na lůžkovém oddělení
event. ambulancích kliniky/ústavu) jsem byl/-a
ročník předmět Q počet studentů
4 Interna – Pneumologie 1,15 52
4 Otorinolaryngologie 1,18 98
5 Neurologie dětská 1,20 84
4 Chirurgie dětská – FN Motol 1,29 7
6 Chirurgie dětská – FN Motol 1,31 45
4 Pediatrie 1,32 31
4 Chirurgie dospělá – FN Motol 1,33 25
6 Interna – Pneumologie 1,33 39
6 Gynekologie a porodnictví 1,40 53
5 Gynekologie a porodnictví 1,43 42
5 Pediatrie 1,45 55
    1,48 27
    1,53 96
    1,54 56
    1,54 53
    1,62 78
    1,62 56
    1,62 37
    1,64 12
    1,67 49
    1,80 15
    1,85 54

 

Povinnosti dané logbookem (indexem praktických dovedností) ústav/klinika
ročník předmět R počet studentů
4 Chirurgie dětská – FN Motol 1,29 7
6 Chirurgie dětská – FN Motol 1,51 45
4 Otorinolaryngologie 1,61 98
6 Chirurgie dospělá – FN Motol 1,64 56
4 Interna – Pneumologie 1,65 52
4 Interna 1,68 53
6 Gynekologie a porodnictví 1,72 53
6 Chirurgie – ÚVN 1,72 37
4 Chirurgie dospělá – FN Motol 1,76 25
6 Interna 1,78 49
4 Chirurgie – ÚVN 1,83 12
    1,87 84
    1,93 27
    1,98 54
    2,01 78
    2,05 96
    2,12 42
    2,13 39
    2,13 31
    2,21 15
    2,39 56
    2,47 55
Poslední aktualizace: 10. 1. 2019 / MUDr. Michal Pelíšek
Byla tato stránka užitečná?