Centrum celoživotního vzdělávání a Ústřední knihovna Univerzity Karlovy pořádají v termínech 12. 6. a 19. 6. cyklus přednášek, které se zaměřují na tvorbu, realizaci a využití e-learningových kurzů.
Přednášky jsou určeny všem, kdo využívají e-learning ve výuce.
První přednášející je PhDr. Lucie Rohlíková, Ph.D., z Fakulty pedagogické ZČU v Plzni, přednáška bude zaměřena na didaktiku tvorby materiálů, realizaci a využití e-learningu.
Druhým přednášejícím je MUDr. Daniel Rajdl, Ph.D., z Ústavu klinické biochemie a hematologie Lékařské fakulty v Plzni, přednáška bude zaměřena na efektivní využívání e-learningu i s přesahem do medicíny.
Obě přednášky trvají 90 minut. Poté je možná diskuze a zodpovězení dotazů.
Didaktika e-learningu
Datum: 12. 6. 2019
Čas: 15.00–16.30
Místnost: Zelená posluchárna, Celetná 20
Přednášející: PhDr. Lucie Rohlíková, Ph.D.
Cílem setkání je diskutovat aktuální trendy v oblasti didaktiky tvorby e-learningových materiálů, realizace e-learningových kurzů a využití e-learningu v různých typech vzdělávání.
Soustředíme se na:
• Formy e-learningu a aktuální trendy
• Didaktické zásady při přípravě on-line kurzů
• Role tutora v on-line kurzu
• Autorská tvorba v e-learningu
• Struktura on-line kurzu
• Multimediální komponenty on-line kurzu
• Interaktivní prvky v on-line kurzu
• Příklady dobré praxe
Registrace zde.
Tři zásady efektivního e-learningu.
Datum: 19. 6. 2019
Čas: 15.00–16.30
Místnost: Zelená posluchárna, Celetná 20
Přednášející: MUDr. Daniel Rajdl, Ph.D.
Hlavním tématem semináře bude praktická inspirace, jak efektivně používat e-learning.
Soustředíme se na:
• význam definování výsledků učení v e-learningu
• tvorbu a použití moderních studijních materiálů (ozvučené prezentace, videa, záznamy přednášek)
• možností testování studentů – tvorba otázek, sestavování testů, analýza testových otázek
Registrace zde.