IGA2002 – Důležitá upozornění

Důležitá upozornění k žádosti o udělení účelových finančních prostředků IGA MZ CR (grant IGA)
 

  1. Je naprosto nutné podrobně prostudovat Pravidla IGA MZ – na internetu na adrese: www.mzcr.cz
     
  2. Otevírání souborů – na každého spoluřešitele musí být rozbalen (a uložen) nový soubor – Pravidla, str.P.6 dole. V případě problému s otevíráním souborů volat na l. 5839 – pí Mynaříková, nebo 9129 – Ing. Rýzner, 9141 – p. Románek.
     
  3. Odevzdávají se 4 české a 2 anglické verze (od každé vždy jeden originál a kopie). Podpisy nesmí být černé. Termín odevzdání na děkanát: 20. 8. 2001
     
  4. Strana A.O.1 – bod 6. Uchazeč/příjemce – se vyplní:
    Název: Univerzita Karlova v Praze
    IČO: 00216208
    Adresa: Ovocný trh 5, 116 36 Praha 1
    Telefon: 224491727 / 224435821
    Fax: 224230481/224435820
    Zřizovatel: MŠMT
    e-mail: @email, @email
    Ekonom: Ing. Karla Pánková/Jana Frebortová
    Bankovní spojení: KB
    Číslo účtu: 84735011/0100
    Název vykonavatele: 2. lékařská fakulta
     
  5. Každý projekt musí mít alespoň jeden originální výsledek – ten musí být do jednoho roku po skončení projektu realizován (publikován) – doporučuje se požádat o grant na čtyři roky s tím, že poslední rok je bez nároku na přidělení fin. prostředků (v souvislosti s realizací výsledku).
     
  6. Změny – jen nezbytně nutné, pokud nelze jinak zajistit řešení projektu. Projekt je schvalován na základě rozhodnutí, které nelze měnit, musí být zrušeno a vydáno nové. (Řešitelský tým – nutno zvážit, koho zařadit, aby pak nedocházelo ke změnám). Všechny změny je nutno ihned hlásit na děkanát, protože agentuře se musí změny nahlásit do 7 dnů od jejich vzniku, jinak nebudou uznávány.
     
  7. Čestné prohlášení, výpis z evidence Rejstříku trestů – netýká se nás, za fakultu zajišťuje RUK.
     
  8. Vyjádření etické komise bude zajištěno děkanátem hromadně po odevzdání žádostí (stejně jako všechny podpisy na str. E.1). Pokud je třeba, musí být předem řešitelem zajištěn informovaný souhlas pacienta/osoby zařazené do výzkumného souboru.
     
  9. Pokud nebudou u projektu prováděny pokusy na zvířatech, uvede se do příslušného okénka na str. E.1 žádosti. Pokud pokusy budou prováděny, je třeba vyplnit formulář Projekt pokusů a přiložit k žádosti. Vyjádření příslušné komise bude opět zajištěno děkanátem. Formulář je k dispozici u pí Mynaříkové (l. 5839) – na požádání vytiskne nebo pošle mailem.
     
  10. Investice (kapitálové prostředky) je třeba podrobně specifikovat. Na investicích se bude podílet i fakulta, proto je třeba je třeba jejího souhlasu.
     
  11. Zdravotní a sociální pojištění:  
    1. mzdové prostředky = 35 %
    2. dohody o pracovní činnosti = 35 %
    3. dohody o provedení práce (max. 100 hod.) = 0
  12. Režijní náklady = 15 % věcných nákladů
     
  13. Mzdové náklady – hlavní řešitel musí mít přehled, zda jeho spolupracovník (na úvazek nebo na OON) má úvazek na projektu IGA u jiné organizace. Dále pokud má člen řešitelského týmu úvazek na jiné fakultě UK (př. 1. LF, LF Hradec Králové apod.), je třeba nahlásit pí Bartejsové funkci, kterou na uvedené fakultě zastává S vyplňováním str. C.0.2 a C.O.3 se obracejte na pí Bartejsovou (l. 5825), která vám také tuto tabulku bude podepisovat.
     
    • složení řešitelského týmu: hl. řešitel musí u VŠ, SŠ i OON uvést jméno, příjmení, titul, rodné číslo, činnost na projektu jednotlivých členů řeš. týmu a finanční částku.
  14. Ostatní ekonomické záležitosti řešit s pí Frebortovou (l. 5821).
     
  15. Vzhledem ke složitosti administrativy omezit počet spoluřešitelů na minimum – zvážit, zda je není možné zařadit do řešitelského týmu.
     

Mgr. Jitka Klímová
Oddělení zahraničních styků

Vytvořeno: 27. 7. 2001 / Upraveno: 11. 12. 2018 / Administrátor 2. LF UK