Studentská anketa – knihovna

Štítky

Přečtěte si také rozhovor se dvěma pracovnicemi knihovny.
 

  1. Jsi spokojen/a se službami knihovny? Co by si změnil/a?
  2. Jak hodnotíš práci a přístup našich knihovnic?
  3. Myslíš si, že plně využíváš počítačového systému k vyhledávání, prodlužování, rezervacím atd.?
  4. Co si myslíš o možném stěhování knihovny do vzdálenějšího pavilonu?
     

 
Hana Tószögyová, 2. ročník:
 

  1. V podstatě jsem spokojená, jen mi někdy nevyhovuje otevírací čas, ale lepší už to asi nebude.
     
  2. Myslím, že je přirozeně lidský ... někdy je každý nervózní. Ale ještě nikdy se mi nestalo, že by se mi nesnažily pomoct, takže já jsem spokojená.
     
  3. Ano, určitě, prakticky to dělám jenom tam.
     
  4. Nic o tom nevím, ale pokud to bude tady v areálu nemocnice, tak je mi to prakticky jedno.
     

 
Markéta Štanclová, 4. ročník:
 

  1. S výpůjčním protokolem víceméně spokojená jsem.
     
  2. Někdy by mohly být trošku vstřícnější, ale jinak dobrý.
     
  3. Když vím, že si potřebuji dopředu něco půjčit, tak určitě internetový systém využívám.
     
  4. Slyšela jsem o tom, ale nevím, zda se to bude realizovat. Určitě by to byla škoda, protože je to tady po ruce ... určitě by to byla změna k horšímu.
     

 
Hana Škromlíková, 3. ročník:
 

  1. Vadí mi, že některé nové knihy jsou tam v malém počtu, ale to knihovna asi moc neovlivní, ale jinak se mi líbí, že průběžně nové knihy doplňují.
     
  2. Vědí, kde co je, i když člověk neví přesně název knihy, tak to dohledají. Občas si to musí člověk sám najít v počítači.
     
  3. Myslím, že to využívám, i když nevím jestli plně. Akorát mě teď štve, že zavedli změny hesla po půl roce, protože mě fakt nenapadá, jaká si mám pořád vymýšlet hesla, a potom si nemůžu vzpomenout, jaké tam zrovna teď mám.
     
  4. Jsem spokojená s tím, kde ta knihovna je, protože je tady na dobrém místě – přístupná hned od přednáškové místnosti. Myslím si, že je to nesmysl, a myslím si, že by si pan náměstek svůj aparát mohl zařídit jinde, třeba místo těch paní, co vydávají kartičky na obědy, protože ty tam nemusí být každý den, ale třeba jednou týdně.

 
Hana Neradová, 5. ročník:
 

  1. Jsem spokojená ... jen by bylo dobré nakoupit větší zásobu knih.
     
  2. Vcelku dobré.
     
  3. Určitě, využívám.
     
  4. Vůbec nic o tom nevím.
     

 
Kateřina Kurešová, 5. ročník:
 

  1. Spokojená nejsem, změnila bych: Nakoupit víc nových knih, staré knihy opravit, lepší přístup ke knížkám, víc jich půjčovat domů a na delší dobu.
     
  2. No ... moc dobře ne.
     
  3. K prodlužování ano, rezervaci jsem teď využila poprvé, protože to nemá smysl, a k vyhledávání ne.
     
  4. Vím o tom – bylo by to špatný, protože je to daleko.

 
Ivana Kolečavová, 5. ročník:
 

  1. Spokojená jsem dost. Změnila bych to, že bych chtěla víc knih – větší výběr a hlavně větší počet jednotlivých knih.
  2. Celkem fér. Ale mám sama špatnou zkušenost – stal se mi incident, kdy jsem si půjčila knihu a nezkontrolovala jsem ji. Ona byla celá počmáraná a já mám teď po vrácení v počítači poznámku, že podtrhávám knížky ... taková nepříjemnost.
  3. Ano, hlavně k rezervacím a prodlužování.
     
  4. O tom nic nevím.
     

 
Lucie Eksteinová, 5. ročník:
 

  1. Rozhodně víc knížek, aby vyšlo na každého studenta.
     
  2. Mohlo by to být lepší...
     
  3. Jenom k prodlužování.
     
  4. Je to docela daleko, rozhodně bych tam asi nechodila ... no asi chodila , ale je to daleko.
     

 
Jan Deutsch, 4. ročník:
 

  1. Služby mi vyhovují, otvírací doba také, jen mi vadí, kolik tam je knih a jak jsou staré.
     
  2. No ... nejsou zrovna příjemný.
     
  3. Používám to jenom na prodlužování a potom na pokuty.
     
  4. To je šílený. Mělo by to zůstat tam, kde to je – v žádném případě to nestěhovat. To bych asi chodil do Národní lékařské knihovny nebo si ty knihy kupoval.
     

-kr-


Foto: autorka

Vytvořeno: 4. 6. 2007 / Upraveno: 13. 6. 2022 / Administrátor 2. LF UK