Učitel roku 2025. Ocenění pedagogové a pedagožky nechávají nahlédnout do své dílny
Co by měl dobrý pedagog dělat a co by naopak dělat neměl? Od koho se sami nejvíc naučili? A s čím sami při studiu zápolili?
Co by měl dobrý pedagog dělat a co by naopak dělat neměl? Od koho se sami nejvíc naučili? A s čím sami při studiu zápolili?
Dr. Kateřina Trková z Kliniky dětské hematologie a onkologie 2. LF UK a FNM o stáži, která jí změnila profesní život, dětské onkologii, paliativní péči a běhu.
Rozhovor s nově jmenovaným profesorem Jiřím Šedým z Ústavu anatomie.
V průběhu celého akademického roku mohou studenti a studentky vyplňovat anketu a projevit tak svůj názor a poskytnout zpětnou vazbu na výuku. Výsledky a komentáře doputují až k rukám proděkana pro studium prof. Josefa Zámečníka. „Vaše názory nás zajímají a nebereme je na lehkou váhu.“
Profesorka Eva Froňková ze skupiny CLIP při Klinice dětské hematologie a onkologie 2. LF UK a FNM o molekulární genetice, nadšení pro technické novinky, hudbě a úřednických peklech.
Dr. Jan Balko je patolog a výtvarník, působí jako odborný asistent na Ústavu patologie a molekulární medicíny. Rozhovor.