Analýza výsledků studentského hodnocení výuky

Nejlépe hodnocené předměty – všechny obory

Uvedeny jsou předměty, jejichž celkový výsledek splnil následující kritéria:
1, byl nad mediánem loňského hodnocení výuky (1,66)
2, počet hodnotících studentů byl větší než 25 (medici), resp. 10 (ostatní obory)

 

obor ročník předmět průměr počet studentů
FYZION 1 Speciální rehabilitace 1,144 15
VSEOB 5 Infekční lékařství 1,199 144
VSEOB 4 Soudní lékařství 1,202 81
FYZIOB 3 Speciální rehabilitace 1,212 17
VSEOB 2 Lékařská biologie II. 1,291 69
VSEOB 5 Urologie 1,309 111
VSEOB 5 Psychiatrie 1,338 78
FYZION 1 Přístrojové vyšetřovací metody ve fyzioterapii 1,345 13
VSEOB 6 Praktické lékařství 1,364 45
VSEOB 4 Tělovýchovné lékařství 1,405 97
VSEOB 4 Zobrazovací metody 1,409 95
FYZIOB 3 Speciální pedagogika 1,410 10
FYZION 1 Organizace zdravotnictví a legislativa 1,413 13
VSEOB 4 Otorinolaryngologie 1,420 105
FYZIOB 2 Patologie 1,427 17
VSEOB 3 Patologie 1,440 84
FYZIOB 3 Metody kinezioterapie 1,440 22
FYZIOB 2 Klinická praxe 1,450 15
FYZION 1 TV a sport zdravotně postižených 1,450 13
VSEOB 2 Praktické lékařství – úvod 1,460 33
FYZIOB 2 Patofyziologie 1,461 16
FYZION 1 Tělovýchovné lékařství 1,466 13
VSEOB 5 Dermatovenerologie 1,468 109
FYZIOB 1 Funkční anatomie 1,470 10
VSEOB 6 Chirurgie dětská – FN Motol 1,473 63
FYZIOB 1 Biologie 1,478 13
FYZIOB 2 Zdravotní tělesná výchova 1,479 14
FYZION 1 Hygiena 1,483 14
VSEOB 4 Nukleární medicína 1,504 83
FYZIOB 1 Pohybové aktivity v primární prevenci 1,507 17
VSEOB 4 Interna – Pneumologie 1,511 72
VSEOB 5 Onkologie 1,518 76
FYZION 2 Aplikovaná neurologie 1,518 13
VSEOB 1 Histologie 1,522 101
FYZION 1 Klinická praxe 1,525 12
VSEOB 6 Neodkladná péče 1,530 42
VSEOB 6 Chirurgie dospělá – FN Motol 1,564 65
VSEOB 5 Neurologie dětská 1,569 96
FYZIOB 2 Pediatrie 1,574 18
VSEOB 2 Biochemie II. 1,576 44
VSEOB 1 Anatomie 1,578 104
VSEOB 1 Biochemie I. 1,587 90
VSEOB 5 Neurologie dospělá 1,589 96
FYZIOB 3 Psychiatrie 1,591 16
FYZIOB 3 Tělovýchovné lékařství 1,595 20
VSEOB 4 Lékařská etika a psychologie 1,595 78
FYZIOB 2 Seminář k bakalářské práci 1,600 15
VSEOB 4 Chirurgie dospělá – FN Motol 1,603 37
VSEOB 2 Anglická terminologie 1,607 45
VSEOB 3 Lékařská mikrobiologie 1,614 95
FYZIOB 1 Latina a odborná terminologie 1,616 10
VSEOB 2 Fyziologie 1,619 42
VSEOB 1 Biofyzika 1,633 97
FYZION 1 Kineziologie 1,634 23
FYZIOB 2 Neurologie 1,642 19
VSEOB 2 Ošetřovatelství 1,649 66
VSEOB 6 Chirurgie – ÚVN 1,656 55
FYZIOB 2 Pohybové aktivity v sekundární prevenci 1,657 19

pozn.: výuka tělesné výuky (u mediků) byla hodnocena průměrem 1,27, u fyzioterapeutů 1,48
 

Nejlépe hodnocené předměty – medici

Jmenovitě jsou uvedeny předměty, jejichž celkový výsledek splnil následující kritéria:
1, byl nad mediánem loňského hodnocení výuky (1,66)
2, počet hodnotících studentů byl větší než 25

 

ročník předmět průměr počet studentů
5 Infekční lékařství 1,199 144
4 Soudní lékařství 1,202 81
2 Lékařská biologie II. 1,291 69
5 Urologie 1,309 111
5 Psychiatrie 1,338 78
6 Praktické lékařství 1,364 45
4 Tělovýchovné lékařství 1,405 97
4 Zobrazovací metody 1,409 95
4 Otorinolaryngologie 1,420 105
3 Patologie 1,440 84
2 Praktické lékařství – úvod 1,460 33
5 Dermatovenerologie 1,468 109
6 Chirurgie dětská – FN Motol 1,473 63
4 Nukleární medicína 1,504 83
4 Interna – Pneumologie 1,511 72
5 Onkologie 1,518 76
1 Histologie 1,522 101
6 Neodkladná péče 1,530 42
6 Chirurgie dospělá – FN Motol 1,564 65
5 Neurologie dětská 1,569 96
2 Biochemie II. 1,576 44
1 Anatomie 1,578 104
1 Biochemie I. 1,587 90
5 Neurologie dospělá 1,589 96
4 Lékařská etika a psychologie 1,595 78
4 Chirurgie dospělá – FN Motol 1,603 37
2 Anglická terminologie 1,607 45
3 Lékařská mikrobiologie 1,614 95
2 Fyziologie 1,619 42
1 Biofyzika 1,633 97
2 Ošetřovatelství 1,649 66
6 Chirurgie – ÚVN 1,656 55
  1,672 107
  1,674 88
  1,675 70
  1,685 96
  1,691 78
  1,692 106
  1,698 82
  1,705 93
  1,746 81
  1,746 78
  1,753 117
  1,776 124
  1,796 123
  1,800 97
  1,819 95
  1,861 68
  1,865 59
  1,866 64
  1,874 32
  1,908 149
  1,930 63
  1,931 69
  1,935 105
  1,940 124
  1,948 128
  1,961 97
  1,985 103

pozn.: výuka tělesné výuky byla hodnocena průměrem 1,273
 

Zlepšení předmětů

ročník předmět pořadí 2009 pořadí 2008 změna
2 Anglická terminologie 27 59 32
6 Chirurgie dospělá – FN Motol 19 48 29
2 Biochemie II. 21 44 23

 

Vyhodnocení podle jednotlivých kladených otázek

Jmenovitě jsou uvedeny předměty, jejichž výsledek byl nad mediánem příslušné otázky
 
A: Organizaci výuky hodnotím jako: velmi dobrou, dobrou, špatnou, velmi špatnou
B: Dodržování časového harmonogramu hodnotím jako: velmi dobré, dobré, špatné, velmi špatné
C: S informacemi o výuce na webové stránce ústavu/kliniky jsem: velmi spokojen/-a, spíše spokojen/-a, spíše nespokojen/-a, velmi nespokojen/-a
D: Výběr ke studiu oficiálně doporučené literatury hodnotím jako: velmi dobrý, dobrý, špatný, velmi špatný
E: S tvrzením, že výuka je v adekvátní míře podpořena využitím výukových pomůcek: zcela souhlasím, spíše souhlasím, spíše nesouhlasím, zcela nesouhlasím
F: Rozložení počtu hodin mezi teoretickou a praktickou část výuky: bylo adekvátní, mělo být více teorie, mělo být více praktické výuky, výuka není takto dělena
G: Kolika procent přednášek jsem se zúčastnil/-a: 100–75 %, 75–50 %, 50–25 %, 25–0 %
H: S výběrem přednášených témat jsem byl/-a celkově: velmi spokojen/-a, spíše spokojen/-a, spíše nespokojen/-a, velmi nespokojen/-a
I: S tvrzením, že přednášky byly přínosem pro celkové pochopení předmětu: zcela souhlasím, spíše souhlasím, spíše nesouhlasím, zcela nesouhlasím
J: S tvrzením, že přednášky byly převážně dobře připravené (struktura, srozumitelnost): zcela souhlasím, spíše souhlasím, spíše nesouhlasím, zcela nesouhlasím
K: S tvrzením, že semináře (event. praktická cvičení) byly převážně dobře připraveny (výběr témat, struktura semináře): zcela souhlasím, spíše souhlasím, spíše nesouhlasím, zcela nesouhlasím
L: S rozsahem nabízené samostatné práce jsem byl/-a: velmi spokojen/-a, spíše spokojen/-a, spíše nespokojen/-a, velmi nespokojen/-a
M: S částí výuky věnované diskusi (časový prostor, schopnost učitele zodpovědět položené dotazy) jsem byl/-a: velmi spokojen/-a, spíše spokojen/-a, spíše nespokojen/-a, velmi nespokojen/-a
N: S tvrzením, že přístup pracovníků ústavu/kliniky byl vůči studentům převážně vstřícný: zcela souhlasím, spíše souhlasím, spíše nesouhlasím, zcela nesouhlasím
O: S tvrzením, že počet studentů připadajících na jednoho pedagoga byl při praktické výuce adekvátní: zcela souhlasím, spíše souhlasím, spíše nesouhlasím, zcela nesouhlasím
Q: S organizací výuky „u lůžka pacienta“ (tzn. při praktické výuce na lůžkovém oddělení event. ambulancích kliniky/ústavu) jsem byl/-a: velmi spokojen/-a, spíše spokojen/-a, spíše nespokojen/-a, velmi nespokojen/-a
R: Povinnosti dané logbookem (indexem praktických dovedností) ústav/klinika: aktivně umožňuje plnit, umožňuje plnit na požádání, formálně stvrzuje, neumožňuje plnit
 

Hodnocení předmětů po otázkách

Organizaci výuky hodnotím jako:
velmi dobrou, dobrou, špatnou, velmi špatnou
ročník předmět A počet studentů
5 Infekční lékařství 1,16 144
4 Soudní lékařství 1,17 81
2 Lékařská biologie II. 1,19 69
5 Psychiatrie 1,29 78
5 Urologie 1,30 111
3 Patologie 1,31 84
6 Praktické lékařství 1,36 45
4 Zobrazovací metody 1,36 95
6 Chirurgie dětská – FN Motol 1,37 63
4 Otorinolaryngologie 1,39 105
1 Histologie 1,44 101
2 Praktické lékařství – úvod 1,45 33
4 Interna – Pneumologie 1,46 72
1 Biochemie I. 1,49 90
5 Dermatovenerologie 1,50 109
1 Anatomie 1,50 104
4 Chirurgie dětská – FN Motol 1,50 14
5 Neurologie dětská 1,50 96
4 Tělovýchovné lékařství 1,51 97
6 Neodkladná péče 1,52 42
5 Onkologie 1,53 76
4 Lékařská etika a psychologie 1,56 78
2 Ošetřovatelství 1,58 66
6 Interna – Pneumologie 1,58 78
4 Nukleární medicína 1,59 83
1 První pomoc 1,63 107
5 Neurologie dospělá 1,64 96
6 Gynekologie a porodnictví 1,64 70
2 Anglická terminologie 1,64 45
4 Chirurgie dospělá – FN Motol 1,65 37
4 Oční lékařství 1,66 96
4 Pediatrie 1,66 123
  1,71 106
  1,71 65
  1,71 55
  1,71 42
  1,72 95
  1,73 44
  1,74 97
  1,74 82
  1,75 88
  1,75 81
  1,76 93
  1,79 78
  1,82 97
  1,87 68
  1,91 23
  1,92 128
  1,93 124
  1,93 117
  1,98 97
  1,99 149
  2,00 63
  2,00 64
  2,00 105
  2,04 95
  2,04 69
  2,05 103
  2,12 59
  2,13 32
  2,14 124

 

Dodržování časového harmonogramu hodnotím jako:
velmi dobré, dobré, špatné, velmi špatné
ročník předmět B počet studentů
4 Soudní lékařství 1,17 81
2 Lékařská biologie II. 1,19 69
5 Infekční lékařství 1,27 144
2 Anglická terminologie 1,31 45
1 Histologie 1,32 101
4 Zobrazovací metody 1,36 95
6 Interna – Pneumologie 1,37 78
1 Biochemie I. 1,38 90
6 Neodkladná péče 1,38 42
2 Praktické lékařství – úvod 1,39 33
6 Chirurgie dětská – FN Motol 1,40 63
6 Praktické lékařství 1,40 45
4 Tělovýchovné lékařství 1,40 97
4 Otorinolaryngologie 1,44 105
4 Interna – Pneumologie 1,49 72
2 Biochemie II. 1,50 44
5 Psychiatrie 1,50 78
5 Urologie 1,50 111
1 Biofyzika 1,51 97
4 Nukleární medicína 1,52 83
2 Fyziologie 1,52 42
4 Lékařská etika a psychologie 1,53 78
2 Ošetřovatelství 1,53 66
5 Neurologie dospělá 1,54 96
3 Imunologie 1,54 93
1 Humanitní základy lékařství 1,55 97
5 Dermatovenerologie 1,55 109
1 První pomoc 1,55 107
3 Lékařská mikrobiologie 1,56 95
5 Neurologie dětská 1,56 96
5 Onkologie 1,56 76
  1,57 59
  1,57 117
  1,57 96
  1,58 104
  1,58 81
  1,60 123
  1,61 88
  1,62 65
  1,63 82
  1,64 14
  1,64 70
  1,65 55
  1,70 23
  1,70 84
  1,71 103
  1,71 105
  1,72 106
  1,72 64
  1,75 128
  1,77 149
  1,77 95
  1,77 124
  1,77 97
  1,79 68
  1,81 69
  1,84 63
  1,86 78
  1,89 37
  1,94 124
  2,09 32

 

S informacemi o výuce na webové stránce ústavu/kliniky jsem:
velmi spokojen/-a, spíše spokojen/-a, spíše nespokojen/-a, velmi nespokojen/-a
ročník předmět C počet studentů
3 Imunologie 1,33 93
1 Biofyzika 1,34 97
2 Biochemie II. 1,36 44
6 Neodkladná péče 1,48 42
4 Chirurgie dospělá – FN Motol 1,52 37
1 Anatomie 1,54 104
4 Soudní lékařství 1,56 81
4 Chirurgie dětská – FN Motol 1,58 14
5 Psychiatrie 1,59 78
5 Infekční lékařství 1,66 144
5 Urologie 1,66 111
4 Zobrazovací metody 1,67 95
5 Klinická genetika 1,68 88
2 Lékařská biologie II. 1,68 69
4 Tělovýchovné lékařství 1,69 97
2 Fyziologie 1,70 42
4 Nukleární medicína 1,75 83
4 Otorinolaryngologie 1,77 105
2 Lékařská informatika 1,80 59
6 Chirurgie dospělá – FN Motol 1,84 65
6 Chirurgie dětská – FN Motol 1,88 63
5 Neurologie dospělá 1,88 96
6 Interna – Pneumologie 1,91 78
5 Onkologie 1,93 76
2 Embryologie a vývojová biologie 1,94 69
5 Dermatovenerologie 1,94 109
1 Biochemie I. 1,94 90
5 Chirurgie dospělá – FN Motol 1,94 23
4 Veřejné zdravotnictví 1,95 117
3 Patologie 1,95 84
4 Epidemiologie 1,95 82
  1,96 32
  1,96 96
  1,96 70
  1,98 72
  2,00 45
  2,02 78
  2,03 78
  2,03 64
  2,04 96
  2,05 123
  2,05 124
  2,05 101
  2,07 95
  2,08 33
  2,09 55
  2,10 106
  2,15 45
  2,16 68
  2,17 124
  2,17 149
  2,19 103
  2,23 128
  2,24 63
  2,33 81
  2,33 66
  2,36 95
  2,48 97
  2,52 97
  2,61 105
  2,70 107

 

Výběr ke studiu oficiálně doporučené literatury hodnotím jako:
velmi dobrý, dobrý, špatný, velmi špatný
ročník předmět D počet studentů
4 Soudní lékařství 1,17 81
1 Anatomie 1,20 104
5 Urologie 1,23 111
6 Gynekologie a porodnictví 1,30 70
6 Chirurgie dětská – FN Motol 1,31 63
6 Interna – Pneumologie 1,31 78
3 Imunologie 1,33 93
6 Chirurgie dospělá – FN Motol 1,38 65
5 Dermatovenerologie 1,44 109
4 Epidemiologie 1,45 82
4 Otorinolaryngologie 1,47 105
4 Interna – Pneumologie 1,53 72
2 Lékařská biologie II. 1,54 69
4 Zobrazovací metody 1,56 95
2 Fyziologie 1,57 42
4 Chirurgie dětská – FN Motol 1,57 14
5 Psychiatrie 1,59 78
4 Chirurgie dospělá – FN Motol 1,59 37
5 Neurologie dětská 1,59 96
6 Neodkladná péče 1,60 42
5 Infekční lékařství 1,61 144
6 Chirurgie – ÚVN 1,63 55
4 Nukleární medicína 1,63 83
4 Lékařská etika a psychologie 1,63 78
4 Stomatologie 1,64 78
5 Neurologie dospělá 1,65 96
4 Oční lékařství 1,67 96
3 Lékařská mikrobiologie 1,69 95
2 Ošetřovatelství 1,70 66
5 Chirurgie dospělá – FN Motol 1,70 23
2 Praktické lékařství – úvod 1,71 33
  1,72 76
  1,73 97
  1,74 101
  1,76 106
  1,76 90
  1,76 45
  1,77 44
  1,80 124
  1,82 32
  1,82 97
  1,84 81
  1,87 123
  1,88 59
  1,88 68
  1,89 64
  1,90 88
  1,91 69
  1,93 45
  1,93 63
  1,94 97
  1,95 84
  2,00 117
  2,01 97
  2,03 103
  2,04 107
  2,04 105
  2,33 95
  2,33 128
  2,56 124
  2,75 149

 

S tvrzením, že výuka je v adekvátní míře podpořena využitím výukových pomůcek:
zcela souhlasím, spíše souhlasím, spíše nesouhlasím, zcela nesouhlasím
ročník předmět E počet studentů
4 Soudní lékařství 1,14 81
5 Urologie 1,17 111
5 Infekční lékařství 1,25 144
2 Lékařská biologie II. 1,26 69
1 Histologie 1,33 101
4 Otorinolaryngologie 1,35 105
1 Biofyzika 1,36 97
5 Dermatovenerologie 1,38 109
6 Praktické lékařství 1,38 45
3 Patologie 1,40 84
4 Zobrazovací metody 1,41 95
5 Psychiatrie 1,43 78
1 Biochemie I. 1,50 90
2 Biochemie II. 1,50 44
4 Chirurgie dětská – FN Motol 1,50 14
2 Praktické lékařství – úvod 1,52 33
4 Tělovýchovné lékařství 1,52 97
3 Lékařská mikrobiologie 1,53 95
1 Anatomie 1,53 104
4 Chirurgie dospělá – FN Motol 1,56 37
5 Chirurgie dospělá – FN Motol 1,57 23
5 Neurologie dětská 1,57 96
6 Chirurgie dospělá – FN Motol 1,58 65
4 Interna – Pneumologie 1,60 72
6 Chirurgie dětská – FN Motol 1,61 63
2 Lékařská informatika 1,61 59
4 Nukleární medicína 1,63 83
5 Onkologie 1,63 76
5 Neurologie dospělá 1,66 96
6 Gynekologie a porodnictví 1,68 70
  1,69 106
  1,71 32
  1,71 45
  1,73 96
  1,76 68
  1,77 78
  1,78 69
  1,79 64
  1,80 42
  1,81 63
  1,85 124
  1,86 78
  1,87 55
  1,93 107
  1,93 42
  1,96 123
  1,96 82
  1,97 95
  1,97 105
  2,02 124
  2,02 88
  2,03 117
  2,05 149
  2,07 128
  2,11 78
  2,13 97
  2,14 81
  2,24 93
  2,39 103

 

Rozložení počtu hodin mezi teoretickou a praktickou část výuky:
bylo adekvátní, mělo být více teorie, mělo být více praktické výuky, výuka není takto dělena
ročník předmět F počet studentů
5 Urologie 1,05 111
6 Praktické lékařství 1,08 45
5 Infekční lékařství 1,09 144
5 Dermatovenerologie 1,11 109
4 Soudní lékařství 1,15 81
6 Gynekologie a porodnictví 1,15 70
2 Lékařská biologie II. 1,20 69
1 Biofyzika 1,20 97
2 Biochemie II. 1,20 44
5 Psychiatrie 1,21 78
6 Chirurgie dětská – FN Motol 1,22 63
1 Histologie 1,22 101
5 Gynekologie a porodnictví 1,25 32
4 Interna – Pneumologie 1,25 72
2 Praktické lékařství – úvod 1,26 33
5 Onkologie 1,26 76
6 Chirurgie – ÚVN 1,27 55
5 Neurologie dospělá 1,28 96
2 Lékařská informatika 1,29 59
3 Lékařská mikrobiologie 1,30 95
3 Patologie 1,30 84
4 Nukleární medicína 1,31 83
5 Ortopedie 1,33 95
6 Chirurgie dospělá – FN Motol 1,33 65
4 Tělovýchovné lékařství 1,34 97
4 Lékařská etika a psychologie 1,36 78
5 Neurologie dětská 1,36 96
1 Biochemie I. 1,42 90
3 Patologická fyziologie 1,43 64
  1,46 23
  1,46 42
  1,47 149
  1,47 97
  1,48 106
  1,51 82
  1,51 105
  1,53 37
  1,54 95
  1,54 88
  1,55 42
  1,55 105
  1,56 93
  1,61 69
  1,62 68
  1,64 14
  1,65 117
  1,66 124
  1,67 107
  1,68 103
  1,71 63
  1,78 78
  1,79 104
  1,80 96
  1,83 128
  1,87 123
  1,89 124
  1,90 78

 

Kolika procent přednášek jsem se zúčastnil/-a:
100–75 %, 75–50 %, 50–25 %, 25–0 %
ročník předmět G počet studentů
3 Patologie 1,18 84
1 První pomoc 1,37 107
1 Anatomie 1,54 104
2 Fyziologie 1,79 42
1 Histologie 1,81 101
2 Lékařská biologie II. 1,87 69
1 Humanitní základy lékařství 1,97 97
2 Biochemie II. 2,07 44
2 Ošetřovatelství 2,17 66
1 Biofyzika 2,18 97
  2,28 69
  2,32 90
  2,38 95
  2,42 93
  2,63 64
  2,87 63
  2,96 68
  3,07 59
  3,14 124

 

S výběrem přednášených témat jsem byl/-a celkově:
velmi spokojen/-a, spíše spokojen/-a, spíše nespokojen/-a, velmi nespokojen/-a
ročník předmět H počet studentů
1 Anatomie 1,33 104
2 Lékařská biologie II. 1,36 69
1 Histologie 1,42 101
3 Patologie 1,42 84
2 Praktické lékařství – úvod 1,48 33
6 Praktické lékařství 1,50 45
1 První pomoc 1,52 107
2 Fyziologie 1,62 42
2 Biochemie II. 1,70 44
2 Ošetřovatelství 1,73 66
3 Lékařská mikrobiologie 1,80 95
  1,82 93
  1,91 97
  1,91 90
  1,91 69
  1,97 68
  2,03 63
  2,04 97
  2,07 124
  2,08 64
  2,33 59

 

S tvrzením, že přednášky byly přínosem pro celkové pochopení předmětu:
zcela souhlasím, spíše souhlasím, spíše nesouhlasím, zcela nesouhlasím
ročník předmět I počet studentů
3 Patologie 1,21 84
2 Lékařská biologie II. 1,35 69
2 Praktické lékařství – úvod 1,39 33
2 Fyziologie 1,50 42
6 Praktické lékařství 1,60 45
1 Anatomie 1,69 104
1 První pomoc 1,73 107
1 Histologie 1,80 101
3 Imunologie 1,86 93
2 Biochemie II. 1,86 44
3 Lékařská mikrobiologie 1,99 95
  2,02 66
  2,06 90
  2,09 97
  2,16 97
  2,26 64
  2,27 63
  2,32 124
  2,34 68
  2,39 69
  2,55 59

 

S tvrzením, že přednášky byly převážně dobře připravené (struktura, srozumitelnost):
zcela souhlasím, spíše souhlasím, spíše nesouhlasím, zcela nesouhlasím
ročník předmět J počet studentů
2 Lékařská biologie II. 1,33 69
3 Tělesná výchova 1,36 59
3 Patologie 1,36 84
1 Anatomie 1,39 104
2 Fyziologie 1,50 42
2 Ošetřovatelství 1,53 66
1 První pomoc 1,55 107
1 Histologie 1,58 101
3 Lékařská mikrobiologie 1,76 95
3 Imunologie 1,77 93
  1,79 44
  1,82 97
  1,88 90
  2,01 97
  2,01 69
  2,07 64
  2,15 59
  2,18 63
  2,18 124
  2,26 68

 

S tvrzením, že semináře (event. praktická cvičení) byly převážně dobře připraveny
(výběr témat, struktura semináře):

souhlasím, spíše souhlasím, spíše nesouhlasím, zcela nesouhlasím
ročník předmět K počet studentů
5 Infekční lékařství 1,15 144
4 Soudní lékařství 1,16 81
2 Lékařská biologie II. 1,16 69
6 Praktické lékařství 1,23 45
6 Chirurgie dětská – FN Motol 1,29 63
4 Zobrazovací metody 1,32 95
5 Urologie 1,34 111
4 Otorinolaryngologie 1,35 105
5 Psychiatrie 1,36 78
1 Biochemie I. 1,38 90
4 Interna – Pneumologie 1,40 72
6 Neodkladná péče 1,44 42
2 Praktické lékařství – úvod 1,45 33
6 Chirurgie dospělá – FN Motol 1,46 65
6 Gynekologie a porodnictví 1,46 70
1 První pomoc 1,48 107
4 Tělovýchovné lékařství 1,48 97
3 Lékařská mikrobiologie 1,48 95
5 Neurologie dětská 1,48 96
1 Histologie 1,49 101
3 Patologie 1,49 84
4 Pediatrie 1,50 123
6 Interna – Pneumologie 1,51 78
2 Ošetřovatelství 1,52 66
4 Nukleární medicína 1,52 83
4 Lékařská etika a psychologie 1,53 78
4 Chirurgie dospělá – FN Motol 1,54 37
4 Stomatologie 1,56 78
4 Chirurgie dětská – FN Motol 1,57 14
4 Interna 1,57 106
1 Anatomie 1,58 104
2 Anglická terminologie 1,58 45
  1,59 76
  1,60 96
  1,61 44
  1,62 109
  1,63 96
  1,65 23
  1,68 82
  1,71 97
  1,72 55
  1,79 128
  1,79 88
  1,80 81
  1,81 124
  1,84 105
  1,85 97
  1,85 68
  1,86 59
  1,88 32
  1,93 42
  1,94 97
  1,94 149
  1,96 117
  1,97 63
  1,98 93
  2,12 124
  2,13 69
  2,15 103
  2,16 95
  2,19 64

 

S rozsahem nabízené samostatné práce jsem byl/-a:
velmi spokojen/-a, spíše spokojen/-a, spíše nespokojen/-a, velmi nespokojen/-a
ročník předmět L počet studentů
5 Urologie 1,10 111
5 Infekční lékařství 1,14 144
2 Lékařská biologie II. 1,30 69
4 Soudní lékařství 1,34 81
6 Praktické lékařství 1,36 45
5 Psychiatrie 1,37 78
5 Neurologie dospělá 1,46 96
3 Patologie 1,48 84
4 Tělovýchovné lékařství 1,50 97
2 Praktické lékařství – úvod 1,50 33
1 Histologie 1,50 101
1 Biochemie I. 1,52 90
1 Biofyzika 1,53 97
5 Dermatovenerologie 1,53 109
3 Imunologie 1,54 93
4 Interna – Pneumologie 1,56 72
4 Chirurgie dětská – FN Motol 1,57 14
4 Nukleární medicína 1,57 83
6 Chirurgie dětská – FN Motol 1,58 63
3 Lékařská mikrobiologie 1,59 95
4 Otorinolaryngologie 1,59 105
5 Chirurgie dospělá – FN Motol 1,59 23
2 Fyziologie 1,62 42
5 Onkologie 1,63 76
6 Chirurgie dospělá – FN Motol 1,63 65
4 Zobrazovací metody 1,64 95
4 Chirurgie dospělá – FN Motol 1,65 37
4 Lékařská etika a psychologie 1,66 78
2 Biochemie II. 1,67 44
  1,68 96
  1,69 68
  1,72 106
  1,76 95
  1,76 59
  1,78 55
  1,81 82
  1,82 64
  1,83 124
  1,83 88
  1,89 104
  1,90 96
  1,90 124
  1,92 105
  1,94 117
  1,95 63
  1,97 78
  1,99 69
  1,99 70
  2,00 107
  2,02 149
  2,03 32
  2,03 97
  2,05 42
  2,06 123
  2,06 78
  2,15 103
  2,22 128

 

S částí výuky věnované diskusi (časový prostor, schopnost učitele zodpovědět
položené dotazy) jsem byl/-a:

velmi spokojen/-a, spíše spokojen/-a, spíše nespokojen/-a, velmi nespokojen/-a
ročník předmět M počet studentů
5 Infekční lékařství 1,10 144
4 Soudní lékařství 1,12 81
4 Tělovýchovné lékařství 1,15 97
4 Otorinolaryngologie 1,17 105
5 Psychiatrie 1,18 78
6 Praktické lékařství 1,23 45
2 Lékařská biologie II. 1,25 69
4 Zobrazovací metody 1,26 95
6 Chirurgie dětská – FN Motol 1,29 63
6 Neodkladná péče 1,29 42
4 Interna – Pneumologie 1,31 72
6 Chirurgie dospělá – FN Motol 1,31 65
6 Interna – Pneumologie 1,32 78
5 Urologie 1,33 111
3 Patologie 1,35 84
1 První pomoc 1,35 107
4 Interna 1,35 106
4 Chirurgie dospělá – FN Motol 1,38 37
4 Pediatrie 1,39 123
2 Praktické lékařství – úvod 1,39 33
6 Gynekologie a porodnictví 1,40 70
5 Onkologie 1,41 76
5 Neurologie dětská 1,41 96
6 Chirurgie – ÚVN 1,42 55
4 Chirurgie dětská – FN Motol 1,43 14
4 Nukleární medicína 1,43 83
5 Chirurgie dospělá – FN Motol 1,43 23
4 Stomatologie 1,44 78
3 Lékařská mikrobiologie 1,45 95
4 Rehabilitace 1,46 124
4 Oční lékařství 1,46 96
2 Ošetřovatelství 1,46 66
  1,47 96
  1,47 109
  1,48 97
  1,49 68
  1,50 90
  1,53 117
  1,57 42
  1,57 78
  1,58 44
  1,58 105
  1,59 124
  1,60 82
  1,60 149
  1,61 101
  1,61 128
  1,62 88
  1,63 32
  1,64 95
  1,66 64
  1,68 63
  1,72 104
  1,72 97
  1,75 93
  1,79 97
  1,83 103
  1,84 45
  1,85 69
  1,90 59
  1,90 81

 

S tvrzením, že přístup pracovníků ústavu/kliniky byl vůči studentům převážně vstřícný:
zcela souhlasím, spíše souhlasím, spíše nesouhlasím, zcela nesouhlasím
ročník předmět N počet studentů
5 Infekční lékařství 1,03 144
4 Soudní lékařství 1,06 81
4 Tělovýchovné lékařství 1,08 97
1 Biochemie I. 1,09 90
4 Zobrazovací metody 1,13 95
5 Psychiatrie 1,13 78
6 Praktické lékařství 1,18 45
3 Lékařská mikrobiologie 1,20 95
5 Dermatovenerologie 1,20 109
5 Klinická genetika 1,20 88
5 Onkologie 1,21 76
4 Nukleární medicína 1,23 83
4 Veřejné zdravotnictví 1,24 117
2 Ošetřovatelství 1,24 66
2 Praktické lékařství – úvod 1,24 33
2 Lékařská biologie II. 1,25 69
4 Rehabilitace 1,26 124
6 Neodkladná péče 1,26 42
1 První pomoc 1,27 107
3 Imunologie 1,28 93
4 Lékařská etika a psychologie 1,31 78
1 Humanitní základy lékařství 1,34 97
1 Biofyzika 1,35 97
2 Fyziologie 1,36 42
3 Patologie 1,36 84
4 Stomatologie 1,37 78
4 Otorinolaryngologie 1,37 105
3 Patologická fyziologie 1,38 64
4 Farmakologie 1,38 124
2 Biochemie II. 1,39 44
4 Oční lékařství 1,39 96
  1,40 104
  1,40 82
  1,40 111
  1,46 95
  1,51 63
  1,53 59
  1,55 68
  1,56 101
  1,58 45
  1,63 81
  1,65 103
  1,65 69
  1,77 65
  1,77 96
  1,80 96
  1,83 37
  1,83 70
  1,90 72
  1,91 23
  1,91 63
  1,96 97
  1,97 32
  1,98 55
  1,98 106
  2,07 14
  2,09 78
  2,13 149
  2,34 105
  2,39 123
  2,46 128

 

S tvrzením, že počet studentů připadajících na jednoho pedagoga byl při praktické
výuce adekvátní:

zcela souhlasím, spíše souhlasím, spíše nesouhlasím, zcela nesouhlasím
ročník předmět O počet studentů
6 Praktické lékařství 1,04 45
4 Soudní lékařství 1,23 81
4 Tělovýchovné lékařství 1,27 97
1 První pomoc 1,27 107
2 Lékařská biologie II. 1,28 69
5 Infekční lékařství 1,29 144
4 Lékařská etika a psychologie 1,30 78
2 Fyziologie 1,31 42
4 Epidemiologie 1,33 82
2 Praktické lékařství – úvod 1,33 33
3 Lékařská mikrobiologie 1,37 95
4 Veřejné zdravotnictví 1,38 117
3 Patologická fyziologie 1,41 64
2 Lékařská informatika 1,41 59
5 Ortopedie 1,43 95
5 Dermatovenerologie 1,44 109
1 Biochemie I. 1,46 90
2 Biochemie II. 1,48 44
3 Imunologie 1,48 93
4 Stomatologie 1,54 78
4 Interna – Pneumologie 1,54 72
5 Onkologie 1,55 76
5 Klinická biochemie 1,56 103
2 Embryologie a vývojová biologie 1,57 69
5 Psychiatrie 1,57 78
4 Nukleární medicína 1,57 83
4 Chirurgie dětská – FN Motol 1,57 14
4 Zobrazovací metody 1,59 95
5 Neurologie dospělá 1,62 96
  1,64 111
  1,64 124
  1,64 88
  1,65 124
  1,66 65
  1,67 84
  1,68 63
  1,69 68
  1,72 96
  1,72 105
  1,73 37
  1,81 106
  1,83 42
  1,87 63
  1,91 97
  1,91 55
  1,93 104
  2,00 105
  2,04 101
  2,04 96
  2,08 123
  2,13 97
  2,14 78
  2,21 149
  2,23 70
  2,26 23
  2,31 32
  2,32 128

 

S organizací výuky „u lůžka pacienta“ (tzn. při praktické výuce na lůžkovém oddělení
event. ambulancích kliniky/ústavu) jsem byl/-a:

velmi spokojen/-a, spíše spokojen/-a, spíše nespokojen/-a, velmi nespokojen/-a
ročník předmět Q počet studentů
4 Otorinolaryngologie 1,09 105
6 Chirurgie dětská – FN Motol 1,13 63
6 Interna – Pneumologie 1,14 78
6 Chirurgie dospělá – FN Motol 1,22 65
4 Interna – Pneumologie 1,22 72
6 Chirurgie – ÚVN 1,22 55
5 Neurologie dětská 1,22 96
4 Chirurgie dospělá – FN Motol 1,30 37
4 Pediatrie 1,30 123
5 Chirurgie dospělá – FN Motol 1,35 23
  1,36 70
  1,40 96
  1,43 14
  1,45 96
  1,50 149
  1,50 128
  1,52 106
  1,65 32
  1,82 105
  1,84 97

 

Povinnosti dané logbookem (indexem praktických dovedností) ústav/klinika:
aktivně umožňuje plnit, umožňuje plnit na požádání, formálně stvrzuje, neumožňuje plnit
ročník předmět Q počet studentů
4 Otorinolaryngologie 1,61 105
4 Interna – Pneumologie 1,61 72
5 Chirurgie dospělá – FN Motol 1,68 23
6 Chirurgie dětská – FN Motol 1,70 63
4 Chirurgie dětská – FN Motol 1,71 14
5 Neurologie dětská 1,74 96
6 Chirurgie – ÚVN 1,76 55
4 Chirurgie dospělá – FN Motol 1,78 37
5 Neurologie dospělá 1,79 96
6 Chirurgie dospělá – FN Motol 1,82 65
4 Interna 1,82 106
  1,90 78
  2,03 105
  2,05 96
  2,07 123
  2,15 128
  2,22 97
  2,31 32
  2,37 70
  2,39 149

 

Hodnocení vyučujících

Při analýze hodnocení učitelů je vidět příjemný trend, stále více pedagogů naší fakulty je lépe hodnoceno, průměrná známka skupiny učitelů, které ohodnotilo alespoň 25 studentů, je v tomto roce 1,20 (v roce 2007/2008 to bylo 1,31), nejhorším ohodnocením v tomto roce byla průměrná známka 2,14 (v minulém roce 2,40).
 

průměr 1,0–1,1 1,1–1,2 1,2–1,3 1,3–1,4 1,4–1,5 1,5–1,6 1,6–1,7 1,7–1,8 1,8–1,9 1,9–2,0 2,0–2,1 2,1–2,2
počet učitelů 86 65 35 20 11 9 3 2 1 1 1 1

 
Graf: Analýza hodnocení učitelů v roce 2008/2009 (skupina učitelů, které hodnotilo alespoň 25 studentů)

 

Poslední aktualizace: 11. 1. 2019 / MUDr. Michal Pelíšek
Byla tato stránka užitečná?